Πόσο κοστίζει να νοικιάσεις μια Bugatti;
Να το πούμε αλλιώς: Προτιμάτε μια Bugatti για μια μέρα ή μια μεταχειρισμένη Lotus Elise να την έχετε δική σας;
Μια Bugatti Veyron Super Sport κοστίζει σήμερα κάπου $2,4 εκατομμύρια. Για να της αλλάξεις λάδια λέγεται ότι πληρώνεις $20.000 και για ένα σετ λάστιχα, $42.000. Πόσο λοιπόν πρέπει να πληρώσεις για να τη νοικιάσεις για μια μέρα;
Η απάντηση είναι 20.000 έως 25.000 δολάρια! Μόλις $1.000 την ώρα, δηλαδή. Τρέξτε!
Με τα λεφτά αυτά μπορείς να αγοράσεις μια μεταχειρισμένη Lotus Elise και να κάνεις το κέφι σου στο δρόμο και την πίστα 24/7, 365 μέρες το χρόνο. Έτσι λέει πρόσφατο ρεπορτάζ του CNBC.
Οι τιμές αυτές δόθηκαν από το γραφείο ενοικιάσεων Royalty Exotic Cars του Las Vegas. Κι αν το όνομα σας ακούγεται γνωστό, θα είναι από τα διάφορα video που έχει ανεβάσει η εταιρεία στο διαδίκτυο και που δείχνουν πόσο δύσκολο και χρονοβόρο είναι να κάνεις εργασίες συντήρησης, όπως η αλλαγή λαδιών, σε supercars σαν τη Veyron, τη Lamborghini Huracán ή τη Ferrari 488.
Ο CEO της Royalty, Houston Crosta, είπε στο CNBC ότι η Veyron 1.200 ίππων της εταιρείας, που έχει κι ένα πακέτο αναβάθμισης Mansory Edition του $1 εκατομμυρίου, είναι τόσο ακριβή να τη νοικιάσεις επειδή είναι σπάνια και «χάνει σε αξία σχεδόν $1.500 με κάθε μίλι». Αυτό δεν είναι δυνατόν να διασταυρωθεί αφού η αναβαθμισμένη Veyron της Royalty είναι μοναδική. Πάντως, στον τιμοκατάλογο που υπάρχει στο διαδίκτυο, το νοίκι αναφέρεται ως $15.000 για 4 ώρες, $20.000 για 8 ώρες και $30.000 για 24 ώρες. Αυτό δηλαδή που λέγαμε για την Elise…
Όμως η απώλεια αξίας με κάθε μίλι δεν θα πρέπει να αποτελεί πρόβλημα για τις νοικιάρικες Bugatti. Μπορεί σε εμάς τους βενζινοαίματους να ακούγεται παράλογο, όμως το CNBC πληροφορήθηκε ότι οι περισσότεροι από αυτούς που νοικιάζουν μια Veyron δεν τη θέλουν για να την οδηγήσουν. Τη χρησιμοποιούν για φωτογραφίσεις και βιντεοσκοπήσεις.
Για οποιαδήποτε δουλειά κι αν τη νοικιάσεις, πάντως, θα πρέπει πρώτα να καταθέσεις μια χρηματική εγγύηση από $150.000 έως $250.000, καθώς η Royalty λέει ότι φυσικά δεν αφήνει κάποιον να μπει στο γραφείο με 20 ψωροχιλιάρικα και να βγει οδηγώντας το αυτοκίνητο.
Να τι ακριβώς είπε ο Crosta στο CNBC για την ενοικίαση:
«Έχει ο μισθωτής την κατάλληλη ασφάλεια που να καλύψει την πραγματική αξία σε μετρητά του αυτοκινήτου; Έχει ο μισθωτής την περιουσία ή τους πόρους για να πληρώσει για την Bugatti σε περίπτωση που η ασφαλιστική αρνηθεί; Παρότι το αυτοκίνητο είναι για να οδηγείται κι εμείς ενθαρρύνουμε την οδήγηση, από την άλλη οι εταιρείες παραγωγής εντύπων και ταινιών έχουν επαγγελματικά συμβόλαια ασφάλισης για να καλύψουν όπως πρέπει μια Bugatti. Πάντως, οι μισθωτές που δεν κάνουν πολλά μίλια ελαχιστοποιούν τον κίνδυνο ατυχήματος και δεν μειώνουν την υπολειμματική αξία του αυτοκινήτου».
Κάπως δύσκολο μας το έκανε ο κύριος το όνειρο, όμως έχουμε εναλλακτικές: Για να νοικιάσουμε μια Ferrari 488 θα χρειαστούμε μόλις $2.299 τη μέρα, ενώ μια Mercedes SLS AMG δίνεται κοψοχρονιά, στα $1.499.
[Πηγή: Jalopnik]