Πώς ο Elon Musk ήθελε τον Herbert Diess στην Tesla αλλά έχασε από την VW
Του είχε κάνει πρόταση όταν ακόμη ο Herbert Diess ήταν στην BMW.
O Herbert Diess, από την εποχή που ήταν στην BMW ήταν από τους μεγαλύτερου υποστηρικτές της ηλεκτροκίνησης. Όταν κυκλοφόρησε το i3 είχε πει πως η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον και πρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτήν και πως το i3 και το i8 είναι η αιχμή του δόρατος για το μέλλον της εταιρείας.
Η Diess είχε τολμηρά σχέδια για να διευρύνει γρήγορα τον ηλεκτρικό στόλο της BMW. Ωστόσο, δεν μπόρεσε να λάβει έγκριση από το διοικητικό συμβούλιο. Οι πωλήσεις του i3 στην αρχή ήταν μικρές και τα σχέδια του Diess βρέθηκαν αντιμέτωπα με αμφιβολίες που εξέφρασαν πολλά από τα μέλη του ΔΣ της BMW. Ο Diess μάλιστα είχε σχεδόν έτοιμο το μεγαλύτερο i5 αλλά η εταιρεία εγκατέλειψε το σχέδιο όταν αυτός αποχώρησε από την BMW. Το ΔΣ είχε ήδη απορρίψει κάποια πρωτότυπα που τους είχαν δείξει με την αιτιολογία ότι ήταν πολύ ακριβά.
Οι δηλώσεις αλλά και οι κινήσεις του Diess μέσα στην BMW δεν είχαν περάσει απαρατήρητες από τον Elon Musk ο οποίος το 2015 προσέλκυσε τον Diess με σκοπό να του αναθέσει τη διεύθυνση της Tesla.
Ο Musk πολιόρκησε τον Diess για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά παρά τη φιλική σχέση που λέγεται ότι είχαν και έχουν οι δύο τους, τελικά ο Diess προτίμησε να μετακομίσει στην Volkswagen.
Μάλιστα, μόλις πέρυσι, ο Diess είχε ξεναγήσει τον Musk στη μονάδα παραγωγής του ηλεκτρικού ID.3 της VW.
Να σημειώσουμε πώς μόλις τώρα η BMW αποφάσισε να βάλει στην παραγωγή ένα μεγάλο ηλεκτρικό sedan, την i5, που επί της ουσίας είναι μια τροποποιημένη εκδοχή του αρχικού σχεδίου του Diess που είχε απορρίψει τότε το ΔΣ της εταιρείας.