Porsche: Όχι σε εξηλεκτρισμό των εκδόσεων GT
Όπως δήλωσε ο Andreas Preuninger, υπεύθυνος του τμήματος GT, οι κορυφαίες εκδόσεις θα παραμείνουν πιστές στην παραδοσιακή συνταγή του βενζινοκινητήρα.
Μπορεί η ηλεκτρική Taycan να βρίσκεται ένα βήμα πριν από την παραγωγή και η Porsche να ετοιμάζει υβριδικές εκδόσεις των 718 Boxster, 718 Cayman και 911, όμως τα GT μοντέλα θα μείνουν πιστά στην παραδοσιακή συνταγή του κινητήρα εσωτερικής καύσης όπως δήλωσε στο Autocar ο Andreas Preuninger, υπεύθυνος του τμήματος GT.
Όπως δήλωσε ο Preuninger: «Υπάρχουν σκέψεις προς αυτή την κατεύθυνση για την γκάμα των κανονικών sports cars αλλά όχι για τα GT. Αν αποφασίζαμε να εξηλεκτρίσουμε όλα τα αγωνιστικά μοντέλα μας μέσα σε μια νύχτα τότε θα είχαμε ένα λόγο να εξετάσουμε το ενδεχόμενο όμως, όπως πάντα, πρέπει να υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούμε στις πίστες και αυτά που πουλάμε με πινακίδες. Πρώτα από όλα για λόγους homologation αλλά και γιατί πρέπει τα αυτοκίνητα να μοιράζονται το ίδιο DNA και την ίδια πλατφόρμα αλλιώς χάνεις αξιοπιστία.»
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Δοκιμάζουμε την 991.2 Porsche 911 GT3 RS [video]
Ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για την εξέλιξη των ισχυρότερων μοντέλων της Porsche υποστήριξε πως συμφωνεί με τη σημερινή στρατηγική της εταιρείας που επικεντρώνεται σε τρεις τομείς - τα υβριδικά, τα αμιγώς ηλεκτρικά και τα σκληροπυρηνικά μοντέλα, ενώ δήλωσε πως συμφωνεί απόλυτα με την άποψη το Ferry Porsche ότι το τελευταίο αυτοκίνητο στη γη θα είναι sports car.
Σύμφωνα με τον Andreas Preuninger, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Porsche γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι το τμήμα GT όχι μόνο για τους πελάτες της εταιρείας αλλά και για την ακεραιότητά της εικόνας της ως ένας κατασκευαστής σπορ μοντέλων. «Πρέπει να προσφέρουμε διαφορετικά αυτοκίνητα για διαφορετικούς σκοπούς και όσο αυτή η ομάδα πελατών μας θέλει να αγοράζει τα μοντέλα μας και να απολαμβάνει την οδήγησή τους, γιατί εμείς να σταματήσουμε;»
Να θυμίσουμε πως το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο του τμήματος GT είναι η Porsche 718 Cayman GT4 με ατμοσφαιρικό κινητήρα boxer 4,0 λίτρων με απόδοση 420 PS και 420 Nm ροπής, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν οι GT εκδόσεις της Porsche 992.
Πηγή: Autocar