«Πολλή φασαρία για το τίποτα», η θέση της VW για τα συνθετικά καύσιμα

«Πολλή φασαρία για το τίποτα», η θέση της VW για τα συνθετικά καύσιμα

O CEO της VW, Thomas Schafer, αναφέρθηκε στη χρήση συνθετικών καυσίμων στα αυτοκίνητα δηλώνοντας χαρακτηριστικά ότι γίνεται «πολύ φασαρία για το τίποτα».

Η VW δεν πρόκειται να παρεκκλίνει χιλιοστό του ηλεκτρικού της πλάνου, αφού όπως πιστεύει ο ισχυρός άνδρας της γερμανικής φίρμας, Thomas Schafer, η εποχή των κινητήρων εσωτερικής καύσης έχει ήδη περάσει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. 

Ο CEO της Volkswagen, σε συνέντευξη που παραχώρησε πρόσφατα, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στην τελευταία απόφαση της ΕΕ, η οποία εξαιρεί της απαγόρευσης πώλησης από το 2035 και μετά, όσων αυτοκινήτων χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης τους για να κινούνται. 

«Έχω την αίσθηση, πως δημιουργήθηκε πολύ φασαρία για το τίποτα. Η εποχή των κινητήρων εσωτερικής καύσης έχει ουσιαστικά λήξει και θα επικυρωθεί επίσημα το τέλος, στα μέσα της επόμενης δεκαετίας. Δε βρίσκω κάποιο προφανή λόγο, γιατί να ξοδεύει κανείς μια περιουσία σε συνθετικά καύσιμα για να κινεί το αυτοκίνητο του», ανάφερε χαρακτηριστικά στις δηλώσεις του.

Porsche

Έχει μεγάλο ενδιαφέρον βέβαια, έπειτα από αυτές τις δηλώσεις, να δούμε ποια θα είναι η αντίδραση της Porsche, η οποία έχει επενδύσει πολλά στα συνθετικά καύσιμα και σύμφωνα με τις φήμες, ήταν από τις εταιρείες που άσκησε μεγάλη πίεση στην επιτροπή της ΕΕ προκειμένου να κάνει δεκτό το αίτημα της για χρήση αυτών των καυσίμων σε κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035. 

Πολλοί πάντως είναι αυτοί που υποστηρίζουν, ότι τα συνθετικά καύσιμα, είναι ένα «τρικ» των exotic brands της αυτοκινητοβιομηχανίας ούτως ώστε να προσφέρουν στους πελάτες τους τα σπορ μοντέλα τους υψηλών επιδόσεων, με θερμικά σύνολα, και στη νέα ηλεκτρική εποχή που έχει ήδη ανατείλει στο χώρο.

Μάλιστα, τονίζουν ότι τα εν λόγω καύσιμα θα στοιχίζουν έως και €6/lt, που πρακτικά σημαίνει ότι θα απευθύνονται μόνο σε καταναλωτές με γεμάτο πορτοφόλι. Για όλους εκείνους δηλαδή που έχουν μια Porsche, μια Ferrari, μια Lamborghini και θέλουν ένα Σάββατο ή μια Κυριακή να κάνουν μια βόλτα με το supercar τους, και κάθε άλλο παρά θα τους προβληματίσει εάν το λίτρο στοιχίζει 6, 8 ή 10 ευρώ...

Πέρα όμως από τη θέση του για τα συνθετικά καύσιμα, o CEO της VW, μίλησε και για το ηλεκτρικό μέλλον της εταιρείας του, τονίζοντας πως η έκδοση παραγωγής του ID.2 θα κυκλοφορήσει το 2025 και θα κοστίζει λιγότερο από €25.000, ενώ θα ακολουθήσει έως το 2027 και ένα ακόμα μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο με τιμή εκκίνησης μικρότερη των €20.000! 

VW ID.2all

Στόχος της VW είναι το 80% των ετήσιων πωλήσεων της έως το 2030 να είναι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, με απώτερο φυσικά στόχο έως το 2033, κάθε νέο μοντέλο που θα κυλά από τη γραμμή παραγωγής, να μπαίνει στην πρίζα. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube