Ποιο είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής στις εκκινήσεις από στάση;

Ποιο είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής στις εκκινήσεις από στάση;

Το αμερικανικό Motor Trend δοκίμασε όλα τα supercars και hypercars με launch control, και ο νικητής ήταν έκπληξη!

Αν και δύο hypercars με άδεια κυκλοφορίας στο δρόμο ήταν πιο γρήγορα στο 0-60 mph (0-96 km/h), το Motor Trend διαπίστωσε ότι η Porsche 911 Turbo S του 2017 είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο του κόσμου στα 0-30, 0-40 και 0-50 mph (0-48, 0-64 και 0-80 km/h).

Στις 2 Νοεμβρίου, στην πίστα Auto Club Speedway, στη Fontana της California, όπου το Motor Trend κάνει όλες τις δοκιμές του, η 911 Turbo S έφτασε τις παραπάνω ταχύτητες πιο γρήγορα από οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο είχε δοκιμαστεί από το περιοδικό.

Μόνο η LaFerrari και η Porsche 918 Spyder ήταν πιο γρήγορες από στάση μέχρι τα 60 mph (96 km/h), αλλά και τα δύο hypercars έχασαν από την 911 Turbo S μέχρι τα 50 mph (80 km/h), όπως θα δείτε στον παρακάτω πίνακα.

ΧΡ.

ΜΑΡΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ

PS

kgm

0-30

0-40

0-50

0-60

2017

Porsche

911 Turbo S

580

76,5

0.9

1.3

1.8

2.5

2015

Lamborghini

Aventador LP750-4 SV

750

70,5

1.0

1.4

2.0

2.6

2014

Nissan

GT-R (Track Pack)

552

64,1

1.0

1.5

2.0

2.7

2017

Audi

R8 V10 Plus

610

57,2

1.0

1.5

2.0

2.6

2015

Tesla

Model S P90D Lud.

772

98,7

1.0

1.5

2.0

2.6

2015

Ferrari

LaFerrari

963

91,7

1.1

1.5

1.9

2.4

2014

McLaren

P1

916

91,9

1.2

1.7

2.1

2.6

2015

Porsche

918 Spyder

887

130,5

1.2

1.6

2.0

2.4

2005

Bugatti

Veyron 16.4

1.000

127,7

1.2

1.7

2.2

2.7

Η διαμήκης επιτάχυνση που μέτρησαν τα όργανα του Motor Trend ήταν 1,26 g στα 29 km/h, 1,19 g στα 48 km/h και 0,69 g στα 96 km/h. Θυμίζουμε ότι 1 g είναι η επιτάχυνση της βαρύτητας, αυτή δηλαδή που υφίστασαι όταν πέφτεις από ένα μπαλκόνι.

Σε μια από τις μετρήσεις μάλιστα, τα πίσω Pirelli P Zero N1 της Turbo S, διαστάσεων 305/30 ZR20, γράπωσαν στην άσφαλτο τόσο δυνατά, που οι εμπρός τροχοί σηκώθηκαν από το έδαφος, αναγκάζοντας τον οδηγό να κάνει γρήγορες διορθώσεις με το τιμόνι για να κρατήσει το αυτοκίνητο στην ευθεία.

Μπορεί οι 580 ίπποι και τα 76,5 kgm ροπής της Turbo S να ωχριούν μπροστά στα νούμερα κάποιων super και hyper cars, όμως το σχετικά περιορισμένο βάρος των 1.600 kg, η θέση του κινητήρα (κρεμασμένος πίσω από τον πίσω άξονα) και η τετρακίνηση της κορυφαίας 911 της επιτρέπουν να βάζει τη δύναμή της στο δρόμο πολύ πιο αποδοτικά.

Η τελευταία αυτή Turbo S, γενιάς 991.2, αποδείχτηκε πιο γρήγορη και στα 0-60 mph (0-96 km/h) από πολυδιαφημισμένα σούπερκαρ όπως τα Bugatti Veyron, Lamborghini Aventador LP750-4 SV, McLaren P1, Nissan GT-R Track Pack, Audi R8 V10 Plus, και το Tesla Model S P90D στο ειδικό πρόγραμμα λειτουργίας  Ludicrous.

[Πηγή: Motor Trend]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube