Υπηρέτησε αγόγγυστα για 10ετίες τον γαλλικό στρατό, τόσο εντός Γαλλίας όσο και στα υπερπόντιες αποικίες της. Έθνη που συνδέονται με τη Γαλλία μέσω αμυντικών συμφωνιών χρησιμοποίησαν επίσης το Peugeot P4. Αν αναρωτιέστε γιατί δεν χαίρει της εκτίμησης που απολαμβάνουν το G-Wagen ή το Suzuki Jimny ή οχήματα της Toyota, είναι επειδή δεν επετράπη ποτέ να εξαχθεί σε άλλη χώρα εκτός από αυτές που έχουν αμυντικές στρατιωτικές συμφωνίες με τον γαλλικό στρατό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H ηλεκτρική Mercedes-Benz G-Class συναντά τη γιαγιά της [video]
Εκτός αυτών των χωρών, το στρατιωτικό όχημα είναι σχεδόν άγνωστο. Το 2016 πολλά Peugeot P4 δωρήθηκαν στις δυνάμεις του Καμερούν. Στα τέλη της δεκαετίας του '60, ο γαλλικός στρατός συνειδητοποίησε ότι ο στόλος των Willys Jeep που είχε απομείνει από τις ημέρες του Β' Παγκοσμίου Πολέμου θα ήταν σύντομα ξεπερασμένος.
Έπρεπε να κατασκευαστεί ένα όχημα με χαμηλό βάρος, ώστε να μπορεί να μεταφερθεί αεροπορικώς σε διάφορες γαλλικές βάσεις και ζώνες συγκρούσεων.
Χρειαζόταν επίσης να μεταφέρει τέσσερις στρατιώτες με ασύρματο και τον απαραίτητο στρατιωτικό εξοπλισμό. Το πιο σημαντικό, έπρεπε να είναι γαλλικής κατασκευής. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι η αγορά 4x4 στη Γαλλία εκείνη την εποχή δεν ήταν πολύ εύρωστη, με λίγους κατασκευαστές που παρήγαγαν μια ικανή πλατφόρμα που θα κάλυπτε τις ανάγκες του γαλλικού στρατού.
Η Citroën, η Peugeot κι η Renault ανέλαβαν να βρουν μια λύση που να καλύπτει τα κριτήρια. Η Renault στράφηκε στον συνεργάτη της, τη FIAT, για να εγκρίνει το Campagnola ώστε να πληροί τις απαιτήσεις γαλλικής κατασκευής. Η Citroën δημιούργησε το C44, το οποίο ήταν ένα Volkswagen Iltis με γαλλικό κινητήρα.
Αλλά ήταν το Peugeot P4 που κέρδισε τελικά τον γαλλικό διαγωνισμό. Στην πράξη ήταν ένα G-Class με κινητήρα από Peugeot 504 και κιβώτιο ταχυτήτων από 604.
Η Peugeot ανέλαβε και τα ηλεκτρικά συστήματα κι έβαφε τα οχήματα στο εργοστάσιό της στο Sochaux. Η φάση των δοκιμών ξεκίνησε το 1978 και μέχρι το 1981 παραδόθηκαν τα πρώτα P4. Στη συνέχεια, το 1985, την παραγωγή ανέλαβε η Panhard για να εκτελέσει τις υπόλοιπες παραγγελίες.
Αυτά τα οχήματα υπηρέτησαν μέχρι το 2016 και τώρα μερικά από αυτά ζουν μια δεύτερη νιότη στον ρωσό-ουκρανικό πόλεμο.
Πολλά από τα Peugeot P4 δεν ενεπλάκησαν ποτέ σε μάχη κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας τους, επομένως παρέμειναν σε καλή κατάσταση. Ποιος θα τους το έλεγε ότι στο τέλος της ζωής τους, θα οδηγούνταν από Ουκρανούς και λογής λογής μισθοφόρους;