Peugeot: Η αγορά δεν σηκώνει «καυτά» hatchback
Αντί της έκδοσης GTi του νέου Peugeot 308 θα έχουμε μια plug-in hybrid έκδοση με 225 ίππους.
Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η Peugeot δεν πρόκειται να προσφέρει GTi εκδόσεις των μοντέλων της και αυτό θα ισχύσει και για το καινούργιο 308 που αποκαλύφθηκε λίγα 24ωρα πριν.
Με εξαίρεση μόνο το VW Group, όλες οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες φαίνεται να εγκαταλείπουν τη συγκεκριμένη επιλογή, καθώς ο όγκος των πωλήσεων συνεχώς βαίνει μειούμενος εξαιτίας και των αυστηρότερων πλέον κανονισμών στις εκπομπές ρύπων.
Το βρετανικό Top Gear ρώτησε σχετικά τον Jerome Micheron, διευθυντή προϊόντων της Peugeot, αν θα δούμε μια έκδοση GTi για το νέο 308 και η απάντηση που πήρε ήταν παραπάνω από σαφής: «Αν κοιτάξετε την αγορά για σπορ εκδόσεις σε συνδυασμό τους κανονισμούς CO2, αυτή έχει καταρρεύσει».
Ωστόσο, η Peugeot μπορεί να μην προσανατολίζεται σε μια παραδοσιακή έκδοση GTi του νέου 308, αλλά θα μας δώσει τη δυνατότητα να έχουμε ένα γρήγορο 308 υιοθετώντας την plug-in hybrid τεχνολογία. Συγκεκριμένα θα έχουμε δύο εκδόσεις plug-in hybrid. Μια με συνδυαστική απόδοση 180 PS και μια με 225 PS και 360 Nm ροπής. Αμφότερες θα συνδυάζουν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και μπαταρία 12,4 kWh που θα εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 60 km και 59 km αντίστοιχα, με φόρτιση σε κάτω από 2 ώρες από ταχυφορτιστή 7,4 kW.
Η γκάμα του νέου Peugeot 308 θα περιλαμβάνει επίσης τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech (110 PS / 205 Nm και 130 PS / 230 Nm) και τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 BlueHDi (130 PS / 300 Nm).