Οι εργαζόμενοι στη Ferrari μπορούν να γίνουν μέτοχοί της

Οι εργαζόμενοι στη Ferrari μπορούν να γίνουν μέτοχοί της

Για πολλούς, το να δουλεύεις στη Ferrari είναι ένα όνειρο. Πλέον αυτό το όνειρο μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο.

Ferrari 275

Η Ferrari αυτή τη περίοδο διανύει μία από τις καλύτερες περιόδους της ιστορίας της, με τις πωλήσεις και τα κέρδη της να εκτινάσσονται σε επίπεδα ρεκόρ.

Η εφορία που υπάρχει στο Maranello είναι διάχυτη και αυτό αν μη τι άλλο επηρεάζει και τους 5.000 υπαλλήλους της αυτοκινητοβιομηχανίας. Συγκεκριμένα λοιπόν, οι εργαζόμενοι της Ferrari θα μπορούν να αποκτήσουν μετοχές της εταιρείας, η αξία των οποίων κυμαίνεται στις €2.100.

Εάν οι μετοχές διατηρηθούν για τουλάχιστον τρία χρόνια, η Ferrari θα ξεκλειδώσει τη δυνατότητα αγοράς επιπλέον μετοχών, όχι όμως περισσότερο από το 15% της αξίας της πρώτης αγοράς. Ενώ οι περισσότεροι εργαζόμενοι εδρεύουν στην Ιταλία, το πρόγραμμα θα είναι διαθέσιμο σε όσους εργάζονται στο εξωτερικό. Η αγορά μιας μετοχής δεν θα επιφέρει πρόσθετες χρεώσεις και στην πραγματικότητα το Maranello θα καλύψει το κόστος που συνεπάγεται η διαχείριση του σχεδίου.

Μέχρι το 2030, η Ferrari θεωρεί πως θα πουλάει 40% υβριδικά, 40% ηλεκτρικά και 20% θερμικά αυτοκίνητα

Ferrari Roma

Να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο, πως το 24,44% της Ferrari ανήκει στην ολλανδική εταιρεία Exor N.V, το 10,39% Trust Piero Ferrari (ο Piero είναι ο μοναδικός εν ζωή γιος του Enzo Ferrari), με τις επενδυτικές εταιρείες BlackRock και T. Rowe Price Associates να έχουν την κατοχή τους το 5,69% και 4,48% των μετοχών αντίστοιχα. Το υπόλοιπο 55% ανήκει σε διάφορους μετόχους του δημοσίου, μετά από απόφαση της FCA.

Στα άμεσα σχέδια της Ferrari εκτός των άλλων, είναι και η πρόσληψη 250 εργαζομένων μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2024, για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στην πρωτόγνωρα αυξημένη ζήτηση, με την παραγωγή να έχει ήδη καλύψει όλο το 2025. Η ζήτηση μάλιστα αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω μετά την κυκλοφορία του πρώτου της ηλεκτρικού αυτοκινήτου, στα τέλη του 2025.

Συν τοις άλλοις, τον Ιούνιο του 2024 θα εγκαινιάσει ένα νέο εργοστάσιο στο Maranello, όπου και θα κατασκευάζονται τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Μιλώντας για την ηλεκτροκίνηση, τα υβριδικά ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα κατά το τρίτο τρίμηνο του 2023.

Ferrari Roma

Μέχρι το 2030, οι άνθρωποι του Maranello θεωρούν πως το 40% των ετήσιων πωλήσεων τους θα αφορά υβριδικά σύνολα, το 40% ηλεκτρικά και το υπόλοιπο 20% μοντέλα με θερμικούς κινητήρες.

Σύμφωνα πάντως με τον CEO της εταιρείας, Benedetto Vigna τα θερμικά μοτέρ της Ferrari έχουν ακόμα ζωή, ποντάροντας πολλά στα συνθετικά καύσιμα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube