To NSU Prinz 4 επιστρέφει…

To NSU Prinz 4 επιστρέφει…

Το εργοστάσιο Neckarsulm της Audi στη Γερμανία γίνεται φέτος 150 ετών και το γιορτάζει με ένα μοντέλο… έκπληξη. Ένα νέο NSU Prinz.

Πριν ακόμα η Audi εξελιχθεί στη σύγχρονη και πολυτελή αυτοκινητοβιομηχανία που είναι σήμερα, ήταν γνωστή ως Auto Union και το εργοστάσιο Neckarsulm, ανήκε στην NSU η οποία κατασκεύαζε ποδήλατα, μοτοσικλέτες αλλά και αυτοκίνητα. 

Το NSU Prinz 4 ήταν το τελευταίο μοντέλο με τα χρώματα της εταιρείας που κύλησε από τη γραμμή παραγωγής του Neckarsulm

Η NSU έφθασε μάλιστα στο σημείο κάποια στιγμή στην ιστορία της να θεωρείται ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσικλετών στον κόσμο, έχοντας μάλιστα ξεκινήσει να πουλά και το πρώτο επιβατικό αυτοκίνητο της με Wankel κινητήρα. Εν συντομία, η NSU ήταν μια υπολογίσιμη δύναμη για την εποχή.

NSU Prinz

Συγκριτικά ωστόσο με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες στη Γερμανία, εξακολουθούσε να είναι μια μικρή εταιρεία. Όταν ανέλαβε τις τύχες της φίρμας η VW το 1969, η NSU συγχωνεύτηκε με την Auto Union, δίνοντας ουσιαστικά ζωή στην Audi. Η NSU βέβαια συνέχισε να πουλά για λίγα ακόμη χρόνια μοντέλα με το σήμα της και συγκεκριμένα, έως το 1973. 

Μεταξύ των τελευταίων αυτών αυτοκινήτων της NSU ήταν το Prinz 4, ένα κόμπακτ δίθυρο σεντάν που τροφοδοτείτο από έναν αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα 598 cc τοποθετημένο στο πίσω μέρος, με ισχύ 30 PS. 

To μοντέλο του NSU Prinz που κατασκευάστηκε το 1971 ήταν και αυτό που επέλεξε η Audi σήμερα για να αναβιώσει και φυσικά να γιορτάσει τα 150 χρόνια ζωής του εργοστασίου Neckarsulm. Για να δώσει όμως ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον στο πρότζεκτ, η γερμανική φίρμα, έδωσε τα ηνία του πρότζεκτ σε μια ομάδα 12 νεαρών σε ηλικία εκπαιδευόμενων μηχανικών, οι οποίοι ομολογουμένως, έκαναν ένα μικρό θαύμα!

NSU Prinz

Ο παλιός δικύλινδρος κινητήρας αντικαταστάθηκε με έναν ηλεκτροκινητήρα 240 PS, ενώ στη θέση του ρεζερβουάρ (κάτω από το μπροστινό καπό) τοποθετήθηκε μια μπαταρία υψηλής τάσης από το plug-in hybrid, Q7 TFSI e quattro.

To δάπεδο του νέου NSU Prinz προέρχεται από ένα Audi A1, με νέους άξονες, φρένα και τις κατάλληλες τροποποιήσεις ώστε το νέο ισχυρό ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, να στέκεται στο ύψος των απαιτήσεων-περιστάσεων.  

Υπάρχει επίσης και μια αρκετά μεγάλη πίσω αεροτομή που είναι «βιδωμένη» απευθείας πάνω στο roll cage, ενώ αντίστοιχα εκτενείς είναι και οι αλλαγές στη δομή της ανάρτησης. Το πρότζεκτ πήρε το όνομα “EP4”, που σημαίνει "Electric Prinz 4" και είναι βαμμένο σε χρώμα Suzuka Grey και Brilliant Black, ενώ η πίσω αεροτομή φέρει αυτό το ιδιαίτερο κίτρινο ή Signal Yellow στη γλώσσα της Audi.  

Στο εσωτερικό του νέου NSU Prinz, το ριζοσπαστικό ηλεκτρικό restomod είναι… γυμνό: Υπάρχει μόνο μία ψηφιακή οθόνη, δύο μπάκετ καθίσματα της Recaro και φυσικά ένα roll cage. 

NSU Prinz

«Το πρότζεκτ έδωσε στους εκπαιδευόμενους μηχανικούς την ευκαιρία να εργαστούν ελεύθερα πάνω σε ποικίλες τεχνικές και υλικά», δήλωσε ο Timo Engler, Επικεφαλής Τεχνολογίας στην Audi για να προσθέσει «Εκτός από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος εκτύπωσης τρισδιάστατων υλικών, ενώ έγινε και εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube