To Nissan X-Trail πέταξε στο Ράλλυ Aragon Baja

To Nissan X-Trail πέταξε στο Ράλλυ Aragon Baja

Μια μικρή ομάδα μηχανικών από το τεχνικό κέντρο της Nissan στη Βαρκελώνη πήρε μέρος και τερμάτισε στο ράλλυ Baja Aragon με ένα τροποποιημένο X-Trail e-4ORCE, που κινείται με το μοναδικό σύστημα e-POWER της Nissan.

Nissan X-Trail Aragon Baja

Το Nissan X-Trail ολοκλήρωσε με επιτυχία το ράλλυ μετά από δύο κουραστικές ημέρες (27-28 Ιουλίου) κατά τις οποίες κάλυψε περισσότερα από 500 χιλιόμετρα σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό έδαφος.

Το αυτοκίνητο τροποποιήθηκε και προετοιμάστηκε από μια ομάδα επτά μηχανικών από το Nissan Technical Center Europe–Spain (NTCE-S) υπό την καθοδήγηση του Jonatan Gijón, από την ομάδα δυναμικής πλαισίου και του Cesar Fernández από την ομάδα ρύθμισης του συστήματος μετάδοσης κίνησης, που είναι και έμπειροι και άρτια εκπαιδευμένοι οδηγοί δοκιμών Nissan.

Το X-Trail μπήκε στην κατηγορία «Open», με σκοπό του χρόνου να συμμετάσχει στην κατηγορία «Stock», για μοντέλα που βασίζονται σε τυπικές προδιαγραφές παραγωγής, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών.

To τροποποιημένο Nissan X-Trail e-4ORCE ολοκλήρωσε με επιτυχία το ράλλυ, καλύπτοντας πάνω από 500 km 

Nissan X-Trail Aragon Baja

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης του Nissan X-Trail, με την ονομασία e-POWER, δεν είχε τροποποιηθεί σε σχέση με την έκδοση παραγωγής. Οι μόνες τροποποιήσεις για τον αγώναBajaαφορούσαν το σύστημα ψύξης, την τοποθέτηση αναβαθμισμένης ανάρτησης, την τοποθέτηση roll cage, αγωνιστική δεξαμενή καυσίμου, απογυμνωμένο εσωτερικό και εγκατάσταση υποχρεωτικού εξοπλισμού ασφαλείας.

Η προετοιμασία του ιαπωνικού μοντέλου για να συμμετάσχει στο ράλλυ Baja Aragon ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2023 ως ένα «έργο πάθους» αφού μια μικρή ομάδα μηχανικών που εδρεύει στο τεχνικό κέντρο της Nissan μελέτησε το X-Trail και το κινητήριο σύνολο του. Κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι χωρίς σημαντικές τροποποιήσεις στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, είχε την δυνατότητα να αγωνιστεί σε έναν αγώνα ράλλυ.

Nissan X-Trail Aragon Baja

Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά υβριδικά συστήματα, το e-POWER χρησιμοποιεί μόνο έναν ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση των τροχών, με αποτέλεσμα μια ομαλή, απόκριση και γραμμική αίσθηση οδήγησης. Λειτουργώντας σε συνδυασμό με έναν προηγμένο κινητήρα βενζίνης που χρησιμοποιείται μόνο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, δεν χρειάζεται σύνδεση στην πρίζα. Συνολικά περισσότερες από 150.000 μονάδες οχημάτων εξοπλισμένα με e-POWER έχουν πουληθεί στην Ευρώπη μέχρι σήμερα.

Το X-Trail συνδυάζει το σύστημα e-POWER με το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης με δύο μοτέρ e-4ORCE της ιαπωνικής φίρμας που παρέχει πρόσφυση και σίγουρη απόδοση σε όλες τις συνθήκες. Σχεδιασμένο για να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης, παρακολουθεί την πρόσφυση 1.000 φορές το δευτερόλεπτο και προσαρμόζει συνεχώς την κατανομή ισχύος για να διασφαλίζει ότι το δημοφιλές SUV παραμένει σταθερό σε όλες τις συνθήκες.

Αν και δεν είχε στόχο την διάκριση στον αγώνα, η μικρή ομάδα παθιασμένων μηχανικών της Nissan στη Βαρκελώνη ήταν τόσο πεπεισμένη για τις εξαιρετικές επιδόσεις και τη στιβαρότητα του συστήματος που αφιέρωσαν τα βράδια και τα Σαββατοκύριακά τους στην ανάπτυξη του σχεδίου για να μετατρέψουν το X-Trail της τυπικής παραγωγής σε αυτοκίνητο αγώνων.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube