Nissan: Προς κατάργηση το εμπορικό σήμα της Datsun
Στο πλαίσιο ενός γενικότερου πλάνου που η Nissan ονομάζει «σχέδιο αποκατάστασης της απόδοσης».
Οι παλαιότεροι θα θυμούνται πως πριν τη Nissan υπήρχε η Datsun. Η τελευταία δημιουργήθηκε το 1931, αλλά στη συνέχεια η ονομασία άλλαξε και παγκοσμίως καθιερώθηκε η Nissan.
Ωστόσο, το 2013 το όνομα Datsun επανήλθε σαν ένα εμπορικό σήμα υπό την ομπρέλα της Nissan για να σηματοδοτήσει και να διαφοροποιήσει τα μοντέλα που προορίζονταν για αναδυόμενες αγορές (και πολύ πιο φθηνές) όπως πχ αυτές της Ινδονησίας, της Ινδίας, της Ρωσίας και της Νότιας Αφρικής.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, η Nissan σκέφτεται τώρα να καταργήσει το εμπορικό σήμα Datsun, καθώς θεωρεί ότι και δεν βοηθά στις πωλήσεις στις συγκεκριμένες αγορές, στις οποίες η Nissan θέλει πλέον να εισέλθει με το δικό της «λογότυπο».
Η φημολογούμενη απόσυρση του brand με το όνομα Datsun αποτελεί αναπόσπαστο μέρος μιας ευρύτερης πρωτοβουλίας σε ολόκληρη την εταιρεία, η οποία αποκαλείται εσωτερικά «σχέδιο αποκατάστασης της απόδοσης». Στόχος η βελτίωση της κερδοφορίας του Nissan και η αναστροφή της στρατηγικής του πρώην CEO Carlos Ghosn.
Στο ίδιο ρεπορτάζ το Reuters αναφέρει πως η Nissan θα μειώσει την παραγωγή σε διάφορα εργοστάσια εκτός της Κίνας, θα μειώσει τις πωλήσεις σε εταιρικούς στόλους και θα βγάλει από την παραγωγή μοντέλα των οποίων οι πωλήσεις δεν είναι ικανοποιητικές.