Tο νέο Audi A1 θα αργήσει ακόμη δύο χρόνια
Νέοι κινητήρες και περισσότεροι χώροι τα βασικά του χαρακτηριστικά
Έξι κεράκια σβήνει φέτος το σουπερμίνι της Audi και πολλοί είναι αυτοί που λένε πως ήρθε η ώρα να αντικατασταθεί με ένα καινούργιο A1.
Το Audi A1 ξεκίνησε την καριέρα του το 2010 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και έκτοτε η εμπορική του επιτυχία ήταν πέρα και από τις καλύτερες προβλέψεις των υπευθύνων του Ingolstadt.
Το νέο A1 το οποίο δεν θα παρουσιαστεί νωρίτερα από το 2018, αναμένεται να είναι μεγαλύτερο από το υπάρχον ακολουθώντας τις τάσεις της εποχής, με το μήκος του να πλησιάζει το όριο των τεσσάρων μέτρων, προσφέροντας ακόμη περισσότερους χώρους για τους επιβάτες του.
Αναμενόμενο επίσης το γεγονός ότι το νέο Α1 θα είναι εξοπλισμένο με το Audi Virtual Cockpit, που έκανε το ντεμπούτο του στο ΤΤ (διαβάστε ΕΔΩ τη δοκιμή του drive.gr) και το οποίο κοσμεί πλέον και το καινούργιο A4 (διαβάστε ΕΔΩ τη δοκιμή του drive.gr) αλλά θα φορεθεί στο μέλλον και σε άλλα μοντέλα της μάρκας, όπως στο Audi A3 από εφέτος . Στην περίπτωση του Α1 αναμένεται να συνδυάζεται με μία δεύτερη οθόνη στην κεντρική κονσόλα, ενσωματώνοντας το νέο Audi Human Machine Interface.
Δείτε τη video-δοκιμή του Audi R8 στην πίστα των Σερρών
Δεδομένου ότι το Α1 με τον τρέχοντα σχεδιασμό θεωρείται από τα πιο επιτυχημένα αυτοκίνητα της κατηγορίας του, η Audi δεν θα επέμβει καταλυτικά σε αυτόν και οι αλλαγές που θα δούμε εξωτερικά θα είναι μικρές, διακριτικές και θα στοχεύουν στη διατήρηση του DNA του μοντέλου και της μάρκας βεβαίως.
Το νέο Audi A1 θα κατασκευαστεί, όπως συμβαίνει και με το υφιστάμενο σε 3θυρο και 5θυρο Sportback, ενώ οι όποιες εκπλήξεις αναμένεται να κρύβονται στο διαμέρισμα του κινητήρα. Με δεδομένο μάλιστα ότι η Audi θέλει να αποτινάξει από πάνω της τη ρετσινιά του dieselgate, είναι σαφές πως θα έχουμε νέες προτάσεις κάτω από το καπό του Α1. Σαφώς και θα έχουμε πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, αλλά ακόμη δεν ξέρουμε ποιες και κυρίως τι τεχνολογία θα ενσωματώνουν.