Νέα καθυστέρηση για το Apple Car, λόγω αυτόνομης οδήγησης
Το Project Titan, όπως ονομάζεται η προσπάθεια που θα οδηγήσει στο Apple Car, φαίνεται πως αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα που η τεχνολογία αυτή τη στιγμή δεν είναι σε θέση να λύσει.
Η είδηση προέρχεται από το Bloomberg και μπορεί να χαρακτηριστεί αξιόπιστη. Η Apple προχωράει σε νέα καθυστέρηση του πρώτου της αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα δείχνει να περιορίζει κάπως τις προσδοκίες για την «αλλαγή» που θέλει να επιφέρει στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα.
Το Apple Car, σύμφωνα με τα νεότερα δεδομένα, αναμένεται να παρουσιαστεί κάποια στιγμή το 2026, με τιμή κάτω από τα $100.000. Το κόστος αντικατοπτρίζει φυσικά την αμερικάνικη αγορά και δεν είμαστε σίγουροι κατά πόσο αυτό θα μεταφραστεί σε ευρώ, κάνοντας τη μετατροπή μόνο με βάση την ισοτιμία των δύο νομισμάτων.
Παράλληλα, στο λανσάρισμα του αυτοκινήτου δεν θα πρέπει κανείς να περιμένει τα πλήρως αυτόνομα χαρακτηριστικά στα οποία πόνταρε αρχικά η εταιρία. Η αυτονομία επιπέδου 5 απλά δεν υπάρχει διαθέσιμη αυτή τη στιγμή με την υπάρχουσα τεχνολογία, ούτε και θα εξελιχθεί στα αμέσως επόμενα έτη.
Η Apple φαίνεται πως αυτή τη στιγμή εστιάζει σε ένα επίπεδο 2+, όπου μπορεί να εξασφαλίσει αυτόνομη οδήγηση σε αυτοκινητοδρόμους, με καλές περιβαλλοντικές συνθήκες και επαρκή σήμανση. Ίσως και λίγο παραπέρα, στο επίπεδο 3 στο οποίο ήδη βρίσκεται η Mercedes-Benz με τις EQS και S-Class.
Όπως και να έχει τα χρόνια περνάνε και ο ορίζοντας του R&D τελειώνει κάπου στο 2024. Το 2025 αναμένεται να είναι μία χρονιά κυρίως δοκιμών, έτσι ώστε το 2026 το Apple Car να είναι σε θέση να λανσαριστεί στο κοινό. Αναφορικά με το ίδιο το αυτοκίνητο, ακόμα δεν γνωρίζουμε με ποια εταιρία θα συνεργαστεί η Apple για να το βασίσει. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες τη θέλουν να αναπτύσσει τη δική της πλατφόρμα, έχοντας μάλιστα προσλάβει και τον πρώην υπεύθυνο πατωμάτων της Lamborghini, Luigi Taraborrelli.
Τώρα για το σχήμα, έχοντας περάσει από 40 κύματα και με διάφορες «πληροφορίες» κατά καιρούς να λένε τα δικά τους, κρατάμε μικρό καλάθι. Στην τελευταία πάντως ανάρτηση του βρετανικού Autocar ο αρθρογράφος το θέλει στο μέγεθος ενός καλού MPV, με άφθονους χώρους εσωτερικά και πολυθρόνες που παραπέμπουν σε λιμουζίνες. Όπως όμως και να έχει, το τιμόνι με τα πεντάλ θα παραμείνουν, σε πείσμα των ανθρώπων της Apple που φαντασιώνονταν να αλλάξουν τη διαδικασία της μετακίνησης.