Mercedes-Benz G-Class: 400.000 αυτοκίνητα από το 1979
Το 400.000ό κομμάτι της θρυλικής Mercedes-Benz G-Class άφησε πίσω του τη γραμμή παραγωγής στο Graz της Αυστρίας. Ένα κόκκινο G 400 d που προορίζεται για έναν πιστό πελάτη και θαυμαστή του μοντέλου.
Ενώ ο σχεδιασμός φαίνεται να μην έχει αλλάξει από το λανσάρισμα του πρώτου Geländewagen ή G wagen το 1979, η Mercedes-Benz G-Class εξακολουθεί να είναι ιδιαίτερα δημοφιλής ανάμεσα στους λάτρεις των ικανών 4x4.
Έτσι, ύστερα από τον εορτασμό των 40ών γενεθλίων του στις αρχές του 2019, ο θρυλικός off-roader γιορτάζει τώρα τα 400.000 αυτοκίνητή του. Η 400.000ή G-Class λοιπόν, μια κόκκινη ντίζελ 400άρα, άφησε πίσω της το εργοστάσιο στο Graz στην Αυστρία, για να συναντήσει τον ιδιοκτήτη της. Το αυτοκίνητο προορίζεται για έναν πιστό Γερμανό πελάτη της φίρμας και λάτρη του μοντέλου, καθώς στο γκαράζ του διαθέτει μια πραγματική συλλογή από δαύτες, σχεδόν είκοσι στον αριθμό.
Ο Emmerich Schiller, επικεφαλής του βραχίονα οχημάτων παντός εδάφους στη Mercedes-Benz, επιβεβαιώνει ότι η επιτυχία αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου απέχει πολύ από το να ξεθωριάσει με την πάροδο του χρόνου: «Αυτή τη στιγμή η ζήτηση υπερβαίνει κατά πολύ την παραγωγική ικανότητα. Και, παρά τις εξαιρετικές δεξιότητές της εκτός δρόμου, η G-Class φιγουράρει περισσότερο από ποτέ ως ένα μοντέλο πολυτελείας, με το ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο εσωτερικό της και τις μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης. Εξάλλου, σήμερα, σχεδόν το 60% των πελατών της G-Class περνούν από το πρόγραμμα εξατομίκευσης, G Manufaktur.
Να θυμίσουμε ότι αρχικά το Geländewagen (πρώτο όνομα της G-Class) προοριζόταν κυρίως για επαγγελματική, ακόμη και στρατιωτική χρήση -χρησιμοποιήθηκε από αρκετούς ευρωπαϊκούς στρατούς και από τον δικό μας με κατασκευή στη ΕΛΒΟ.
Ένα όχημα παντός εδάφους, πολύ «αγροτικό» τόσο στην καμπίνα όσο και στους κινητήρες. Στη συνέχεια όμως, η Mercedes-Benz G-Class εκπλήρωσε το αυτοκινητικό ισοδύναμο του αμερικανικού ονείρου, ξεπερνώντας τα σύνορα και τις κοινωνικές τάξεις, καθώς μετακόμισε από το πεδίο της μάχης στο Beverly Hills. Σε αυτή της τη μετάβαση εξελίχτηκε από στοιχειώδες off-roader σε ένα από τα πιο ακριβά μοντέλα της γκάμας της Mercedes-Benz, συνώνυμο με την πολυτέλεια, τις επιδόσεις και τελικά την αδόκητη παρακμή.
Η G-Class εξέπνευσε μόλις το 2017, δίνοντας τη σκυτάλη σε ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο με παρόμοιο σχεδιασμό, αλλά που διαθέτει ολοκαίνουργια πλατφόρμα και σωθικά, και εσωτερικό πολύ υψηλής τεχνολογίας. Ενώ στα μικράτα της λοιπόν φορούσε κυρίως 4κύλινδρα μοτέρ ντίζελ ή βενζίνης, σήμερα προτιμά κινητήρες V8 που ξεχειλίζουν από ισχύ, φτάνοντας έως και τα 585 άλογα στην έκδοση AMG G 63.
Η εξέλιξη αυτού του ικανού, σκληροτράχηλου, αλλά και πολυτελούς 4x4 φαίνεται μακροημερεύουσα. Η Mercedes-Benz έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η επόμενη επόμενη αλλαγή που περιμένει την G-Class θα είναι αυτή της ηλεκτροκίνησης, με την άφιξη μιας μελλοντικής 100% ηλεκτρικής έκδοσης, υπό το όνομα EQG.
Και αν είσαι φαν της G-Class, διαμόρφωσε τη δική σου, ακόμη και από περιέργεια στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας, εδώ