Mazda: Πωλήσεις εντός στόχου, παρά τα lockdown
Παρά την πανδημία, η Mazda σημειώνει σε πολλές χώρες καλύτερα νούμερα πωλήσεων απ’ ότι το 2019, παραμένοντας εντός του στόχου της για τη χρονιά.
Η πανδημία Covid-19 πάγωσε για αρκετούς μήνες τις πωλήσεις αυτοκινήτων σε πολλές χώρες του κόσμου, όμως για τη Mazda το 2ο φορολογικό τρίμηνο του 2020 εξελίχθηκε καλύτερα απ’ ότι το αντίστοιχο περσινό, επιτρέποντάς της να παραμείνει εντός στόχου πωλήσεων.
Πιο συγκεκριμένα, στη Β. Αμερική και στην Κίνα οι πωλήσεις της Mazda για το 2ο τρίμηνο του φορολογικού έτους (Ιούλιος-Σεπτέμβριος) σημείωσαν αύξηση 1%, με 104.000 και 56.000 αυτοκίνητα, αντίστοιχα. Αυτές οι επιδόσεις ήρθαν να αντικρούσουν τις μειωμένες πωλήσεις στην Ιαπωνία (48.000) και στην Ευρώπη (54.000) το ίδιο διάστημα. Έτσι, από την αρχή του φορολογικού έτους (1η Απριλίου) η Mazda έχει διαθέσει στην παγκόσμια αγορά 578.000 αυτοκίνητα, νούμερο που της επιτρέπει να αισιοδοξεί για τη συνέχεια. Άλλωστε, χάρη στη μείωση των παγίων εξόδων αύξησε τη ρευστότητά της κατά σχεδόν €790 εκατομμύρια.
Σύμφωνα με τη Mazda, μετά το καλοκαίρι η ζήτηση για αυτοκίνητα επανήλθε σε προ-πανδημίας επίπεδα. Και με τη γκάμα της να έχει εμπλουτιστεί με το νέο ηλεκτρικό crossover MX-30 και με το ανανεωμένο CX-3, η ιαπωνική εταιρία εκτιμά ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν ξανά –ειδικά στην Ευρώπη. Και είναι πεπεισμένη ότι ο αρχικός στόχος πωλήσεων για ολόκληρη τη χρονιά θα επιτευχθεί.
[Πηγή: Mazda]