Και επίσημα εργοστάσιο της BYD στην Ουγγαρία
Επίσημο χαρακτήρα έλαβε η συμφωνία της BYD με την ουγγρική κυβέρνηση για την ανέγερση του πρώτου εργοστασίου του κινεζικού κολοσσού στην Ευρώπη.
Μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις, η BYD και η κυβέρνηση της Ουγγαρίας έδωσαν τα χέρια για την κατασκευή του πρώτου εργοστασίου της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Μπορεί η είδηση αυτή να είχε διαρρεύσει από τον Νοέμβριο, ωστόσο πλέον απέκτησε επίσημο χαρακτήρα, με την μονάδα να χτίζεται στην Szeged στο νότιο κομμάτι της Ουγγαρίας. Από την γραμμή παραγωγής θα βγαίνουν αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in hybrid μοντέλα. Η επένδυση θα είναι μεγάλη (προς ώρας όμως δεν έχει ανακοινωθεί το ύψος της) και πέρα από τα οικονομικά οφέλη θα δημιουργήσει εκτός των άλλων χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας. Η Ουγγαρία δεν είναι άγνωστος προορισμός για την BYD, μιας και στην πόλη στην πόλη Komarom υπάρχει εργοστάσιο κατασκευής λεωφορείων και επαγγελματικών αυτοκινήτων της κινεζικής φίρμας.
Για την κατασκευή του πρώτου ευρωπαϊκού εργοστασίου της BYD είχαν ενδιαφερθεί ζωηρά τόσο η Γερμανία όσο και η Γαλλία
Συν τοις άλλοις, οι Μαγυάροι έχουν αποδείξει πως διαθέτουν το know how σε ό,τι αφορά την κατασκευή και την λειτουργία μεγάλων εργοστασίων αυτοκινήτων, καθώς οι Mercedes-Benz, BMW και Suzuki διαθέτουν εργοστάσια στην μικρή χώρα της Κεντρικής Ευρώπης
Αξίζει να σημειωθεί πως ενδιαφέρον για την κατασκευή εργοστασίου της BYD είχαν εκφράσει αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και οι δύο κολοσσοί της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, Γερμανία και Γαλλία.
Η BYD, έχει κυκλώσει την Γηραιά Ήπειρο στον τομέα των εμπορικών της επενδύσεων, όπου ήδη δραστηριοποιείται αρκετά. Σύμφωνα μάλιστα με τους ερευνητές της Dataforce, μόνο τον περασμένο Νοέμβριο πούλησε στην Ευρώπη 13.000 αυτοκίνητα.
Στην κορυφή των προτιμήσεων βρίσκεται με μεγάλη διαφορά το Atto 3, ένα SUV που έχει κερδίσει τις εντυπώσεις, όπως αποτυπώνεται στην εμπορική του πορεία.
Κάπως έτσι η BYD, θα έχει πλέον περισσότερα από 30 εργοστάσια σε όλο τον κόσμο σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Βραζιλία, η Ιαπωνία και η Ινδία.