Ηλεκτρικά, τίποτα δεν πάει καλά στη Volkswagen
Οι ηλεκτρικές δυσκολίες της Volkswagen χειροτερεύουν. Λόγω της πτώσης των παραγγελιών, ο Wolfsburg σχεδιάζει περαιτέρω απολύσεις. Στην ημερήσια διάταξη βρίσκεται η πλήρης παύση της παραγωγής του ID.3 στο εργοστάσιο της Δρέσδης.
Η Volkswagen δεν βλέπει φως στο βάθος του τούνελ με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Οι δυσκολίες επανέρχονται όλο και πιο τακτικά και αυτό φαίνεται να επιβεβαιώνεται. Με τη γερμανική φίρμα να πλήττεται σφοδρά από μια μεγάλη κρίση. Και την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων να σταματά τακτικά.
H Volkswagen επικαλείται για την πτώση των παραγγελιών, το σταδιακό τέλος των επιδοτήσεων στα ηλεκτρικά στη Γερμανία, τον πληθωρισμό και την αύξηση των επιτοκίων
Παρόλο που τα στοιχεία για τις παραδόσεις τα τρία πρώτα τρίμηνα ήταν ικανοποιητικά, με 531.500 αυτοκίνητα να παραδίδονται τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, οι μελλοντικές προβλέψεις ανησυχούν ιδιαίτερα τη διοίκηση του ομίλου.
Οι παραγγελίες μειώθηκαν στην πραγματικότητα κατά 50% και 269 άτομα έχουν ήδη απολυθεί από το εργοστάσιο του Zwickau στη Γερμανία. Σε αυτή τη μεγαλύτερη ευρωπαϊκή μονάδα παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων του κατασκευαστή, απειλούνται κι άλλες θέσεις εργασίας. Σύμφωνα με το Automobilwoche, η Volkswagen αναμένεται ακόμη και να σταματήσει την παραγωγή του VW ID.3 στο εργοστάσιό της στη Δρέσδη.
Η επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα οδήγησε επίσης στη μη ανανέωση πολλών προσωρινών συμβάσεων εργασίας. Και το 2024 υπόσχεται να είναι ακόμη πιο περίπλοκο. Οι εργαζόμενοι του ομίλου έχουν ήδη λόγους για να ανησυχούν. Το σταδιακό τέλος των επιδοτήσεων στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη Γερμανία, ο πληθωρισμός και η αύξηση των επιτοκίων είναι τα τρία βασικά στοιχεία που μπορούν να εξηγήσουν αυτήν την άσχημη κατάσταση.
Οι τεράστιες επενδύσεις του ομίλου για τη μετατροπή των εργοστασίων του σε μονάδες παραγωγής για ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αντίκτυπο στα οικονομικά της εταιρείας. Ταυτόχρονα, ο Γερμανός κατασκευαστής καθυστερεί και ορισμένα κατασκευαστικά πρότζεκτ. Ειδικότερα αυτό ενός τέταρτου εργοστασίου μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μια απόφαση που έχει να κάνει με «την αργή άνοδο της αγοράς ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη» σύμφωνα με τον Oliver Blume, CEO του γερμανικού ομίλου.