Ηλεκτρικά, αλλιώς «δρόμο»! Και οι μισοί ντίλερ Buick την κοπάνησαν!

Ηλεκτρικά, αλλιώς «δρόμο»! Και οι μισοί ντίλερ Buick την κοπάνησαν!

Η Buick έχει τη φιλοδοξία να γίνει 100% ηλεκτρική μάρκα το 2030. Ωστόσο, αντιμέτωποι με τις επενδύσεις που ζήτησε ο κατασκευαστής, οι μισοί από τους αντιπροσώπους εγκατέλειψαν ήδη το πλοίο.

Buick

Η παλαιότερη αμερικανική φίρμα στην αγορά, η Buick, είναι επίσης μία από τις δύο ιστορικές μάρκες που έχουν δεσμευτεί για τη μετάβαση σε 100% ηλεκτρικά. Η άλλη είναι η Chrysler.

Μια μετάβαση που ο κατασκευαστής επιθυμεί να προετοιμάσει, με τη βοήθεια των αντιπροσώπων του. Το 2022, τους ανακοίνωσε ότι θα έπρεπε να κάνουν σημαντικές επενδύσεις για να εξυπηρετήσουν τη νέα ηλεκτρική γκάμα. Μιλάμε για επένδυση από 300.000 έως 400.000 δολάρια, για κάθε σημείο πώλησης. Αναμφίβολα ένα σημαντικό ποσό.

Aν οι αντιπρόσωποι της Buick δεν πιστεύουν στο ηλεκτρικό μέλλον της φίρμας, τι θα συμβεί με τους πελάτες;

Buick

Από την άλλη, η Buick δεν έχει περιλάβει κανένα ηλεκτρικό μοντέλο στον κατάλογό της, οπότε και δεν έχει διαθέσει μέχρι σήμερα στην αμερικανική αγορά. Τα SUV, Electra E4 και E5, που κυκλοφορούν στην Κίνα δεν έστερξαν ακόμη να διασχίσουν τον Ειρηνικό. Επομένως, υπάρχει εμπρός πολύς δρόμος για την αντικατάσταση ολόκληρης της γκάμας της Buick με ηλεκτρικά μοντέλα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Infotainment; Υπάρχει από το 1986! [video]

Μια διαδρομή που θα πραγματοποιηθεί τελικά με μια μειωμένη ομάδα αντιπροσώπων. Αντιμέτωποι με την επιλογή που τους δόθηκε, να επενδύσουν στον εξηλεκτρισμό ή να φύγουν, οι μισοί από αυτούς επέλεξαν τη δεύτερη λύση. Ως αποτέλεσμα, από τον Ιανουάριο έως τον Δεκέμβριο, ο αριθμός των σημείων πώλησης για τη φίρμα στις Ηνωμένες Πολιτείες μειώθηκε από 1.958 σε περίπου 1.000.

Buick

Αντιμέτωπη με αυτήν την κατάσταση, η Buick θέλει να είναι καθησυχαστική προς τους εναπομείναντες ντίλερ και την πελατεία της, ισχυριζόμενη ότι η πυκνότητα του δικτύου παραμένει επαρκής για να καλύψει το 90% του πληθυσμού. Και έχει δίκιο καθώς, παρότι οι μισοί ντίλερ κατέβασαν τα σήματα της φίρμας, οι πωλήσεις της Buick αυξήθηκαν κατά 63% τα τρία πρώτα 3μηνα του έτους…

Αλλά αν οι αντιπρόσωποι δεν πιστεύουν στο ηλεκτρικό μέλλον της φίρμας, τι θα συμβεί με τους πελάτες; Η Buick είναι από καιρό γνωστή ως μια από τις πιο συντηρητικές μάρκες στην αγορά των ΗΠΑ.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube