Το ID.3 προσέλκυσε 70.000 νέους πελάτες στη Volkswagen
Στον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του ID.3 η Volkswagen έχει δεχτεί πάνω από 144.000 παραγγελίες, με τους μισούς περίπου από αυτούς να αγοράζουν προϊόν της γερμανικής εταιρείας για πρώτη φορά.
Το ID.3 ήταν από τα κορυφαία σε πωλήσεις ηλεκτρικά οχήματα στη δυτική Ευρώπη τον μήνα Αύγουστο, με την Volkswagen να το χαρακτηρίζει ως μια «απόλυτη επιτυχία».
Από το λανσάρισμα του τον Σεπτέμβριο του 2020 η εταιρία έχει δεχτεί πάνω από 144.000 παραγγελίες. Περίπου 50% από αυτές αποτελούν νέο πελατολόγιο για τη μάρκα, ποσοστό αρκετά μεγαλύτερο από τον μέσο ορό του 36% άλλων μοντέλων της μάρκας.
Το ηλεκτρικό μοντέλο παράγεται στα εργοστάσια της εταιρίας στο Ζwickau και στη Δρέσδη με συνολικό ρυθμό παραγωγής τα 1.500 κομμάτια την ημέρα. Πρόσφατα το ID.3 ξεκίνησε την παραγωγή του και στο Αnting της Κίνας, με το μοντέλο να λανσάρεται στην εγχώρια αγορά στο τέλος της χρονιάς.
Σε έρευνα που πραγματοποίησε η Volkswagen ανάμεσα στους ιδιοκτήτες του ΙD.3 οι επικρατέστεροι λόγοι για την απόκτηση του ήταν περιβαλλοντικής συνείδησης με ποσοστό 60% και οι καινοτομίες του σε θέματα τεχνολογίας με ποσοστό 51%. Τέλος πολλοί ανέφεραν σαν κίνητρο αγοράς του ΙD.3 την προσωπική υποστήριξη και το δίκτυο αντιπροσωπιών της εταιρίας.
Tα στοιχεία του Γερμανού κατασκευαστή αναφέρουν πως το 80% των Γερμανών ιδιοκτητών χρησιμοποιούν το ΙD.3 ως το καθημερινό τους αυτοκίνητο. Επίσης, η εταιρία πρόσθεσε πως το 70% των χρηστών του ηλεκτρικού μοντέλου χρησιμοποιούν ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για την φόρτιση του.
Βλέποντας αυτή την απήχηση, η Volkswagen έχει θέσει ως στόχο την αύξηση του μεριδίου πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων της στο 70% μέχρι το 2030.