Η VW αποκαλύπτει τον νέο της λογότυπο στη Φρανκφούρτη
Λίγο πριν την παρουσίαση του ID.3 η VW με έναν νέο λογότυπο επιβεβαιώνει ότι μπαίνει σε μια νέα εποχή.
Αναμφισβήτητα το VW ID.3 είναι ένα από τα αστέρια του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA 2019). Με αυτό η εταιρεία μπαίνει δυναμικά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.
Ωστόσο, λίγο πριν την παρουσίαση του ID.3, η εταιρεία αποκάλυψε τον νέο της λογότυπο, λέγοντας πως αυτό σηματοδοτεί τη νέα της εποχή: New Volkswagen, είπαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας και μίλησαν για στροφή σε ένα νέο ύφος, νοοτροπία και στρατηγική.
Ο νέος λογότυπος της εταιρείας διατηρεί τα γράμματα V και W, είναι όμως πιο «απλό» και «επίπεδο» στον σχεδιασμό του. Εξηγώντας τη φιλοσοφία πίσω από την αλλαγή, ο επικεφαλής μάρκετινγκ της VW, Jochen Sengpiehi, είπε πως το σημερινό logo είναι «βαρύ» και τρισδιάστατο και δεν συνάδει με τα δεδομένα της ψηφιακής εποχής την οποία διανύουμε.
Σε αυτοκίνητο θα το δούμε στο νέο Golf και μετά από αυτό θα ενσωματωθεί σε όλα τα προϊόντα αλλά και στις εγκαταστάσεις της εταιρείας
Στην ίδια εκδήλωση τονίστηκε πως η VW (που πέρασε μια πολύ δύσκολη περίοδο παγκοσμίως με το dieselgate) ξεκίνησε τον μετασχηματισμό της σε έναν κατασκευαστή με καθαρά οικολογικό προφίλ. Στόχος πλέον της εταιρείας είναι να αναδειχθεί σε παγκόσμιο ηγέτη της ηλεκτροκίνησης, αφού έως το 2025 θέλει να πουλάει ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα το χρόνο.