Η Volkswagen (ξανά)σταματά την παραγωγή EV για εκπληκτικό λόγο
Στη Γερμανία, η Volkswagen αναγκάζεται να σταματήσει για άλλη μια φορά την παραγωγή πολλών ηλεκτρικών. Το εργοστάσιο του Zwickau θα κλείσει για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες. Αλλά όχι εξαιτίας της χαμηλής ζήτησης.
Η παραγωγή τεσσάρων ηλεκτρικών μοντέλων θα σταματήσει στο εργοστάσιο του Zwickau, το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων της Volkswagen στην Ευρώπη.
Τα μοντέλα που επηρεάζονται είναι τα Audi Q4 e-tron, Audi Q4 sportback e-tron, ID.4 και ID.5. Αλλά σε αντίθεση με προηγούμενες διακοπές λειτουργίας, αυτή τη φορά δεν οφείλεται σε πρόβλημα που σχετίζεται με τη ζήτηση. Ο λόγος είναι αν μη τι άλλο, αναπάντεχος: Η Volkswagen αντιμετωπίζει έλλειψη ηλεκτροκινητήρων!
Αντιμέτωπη με όλο και πιο ισχυρό ανταγωνισμό από την Tesla και τους Κινέζους κατασκευαστές, η Volkswagen αγωνίζεται να παραμείνει στις επάλξεις
Ένα πρόβλημα εφοδιασμού που αναγκάζει τον Γερμανό κατασκευαστή να κάνει ένα μεγάλο διάλειμμα τριών εβδομάδων. Εκπρόσωπος της φίρμας διευκρινίζει ότι «η παραγωγή ηλεκτρικών κινητήρων στη βιομηχανική μονάδα του Kassel, στη Γερμανία, είναι επί του παρόντος πολύ περιορισμένη». Προς το παρόν, τα μοντέλα ID.3 και Cupra Born δεν επηρεάζονται. Συνεπώς, η παραγωγή διατηρείται. Αυτή η κατάσταση δεν θα βοηθήσει τη Volkswagen να βγάλει το κεφάλι της έξω από το νερό.
Ακόμα κι αν ο όμιλος παραμένει ο ηγέτης στην Ευρώπη (με 531.000 πωλήσεις 100% ηλεκτρικών μοντέλων), εμπρός από τον Όμιλο Stellantis και την Tesla, αντιμετωπίζει απότομη πτώση στις παραγγελίες. Τους τελευταίους μήνες, η παραγωγή είχε ήδη σταματήσει και ο Γερμανός κατασκευαστής έκανε ακόμη και απολύσεις. Για την ακρίβεια 269 Γερμανοί εργαζόμενοι απολύθηκαν λόγω της επιβράδυνσης των παραγγελιών.
Αντιμέτωπη με όλο και πιο ισχυρό ανταγωνισμό από την Tesla και τους Κινέζους κατασκευαστές, η Volkswagen αγωνίζεται να παραμείνει στις επάλξεις. Ο Γερμανός κατασκευαστής υπολογίζει και στην Κίνα για να πουλήσει τα ηλεκτρικά του μοντέλα. Και η συνεργασία της με το Xpeng θα τον βοηθήσει να το πετύχει. Αν και το μερίδιο αγοράς της Volkswagen στη σινική αγορά είναι επί του παρόντος μόνο 2,6% στην ηλεκτρική κατηγορία, ο όμιλος σχεδιάζει να επεκτείνει την γκάμα του για να επιταχύνει τις πωλήσεις.