Η Volkswagen απολύει κόσμο, «δεν είναι πια ανταγωνιστική»
Έτσι δήλωσε ο CEO της Volkswagen και προανήγγειλε μείωση του προσωπικού για να εξοικονομηθούν €10 δισεκατομμύρια.
Η Volkswagen βρίσκεται σε δύσκολη θέση. Μετά το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων, γνωστό ως Dieselgate ή Emissionsgate, έστρεψε όλη της την προσοχή στην ηλεκτροκίνηση. Δυστυχώς όμως για την ίδια, αυτό συνέπεσε χρονικά με την εκτόξευση της Tesla και των κινεζικών εταιρειών.
Έτσι, ενώ η Volkswagen έχει EV προβάδισμα σε σχέση με άλλους παραδοσιακούς κατασκευαστές, όπως η Toyota, το ηλεκτρικό στοίχημα φαίνεται να μη βγαίνει για τους Γερμανούς της VW.
Καθώς η Tesla κι οι κινεζικές εταιρείες ανεβαίνουν, η Volkswagen προσπαθεί να βρει τρόπους να εξοικονομήσει €10 δισεκατομμύρια
Χάνει μερίδιο αγοράς στην Κίνα, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγει να εμπλακεί σε πόλεμο τιμών με την Tesla.
Ως αποτέλεσμα, οι πωλήσεις μειώνονται, κάτι που ανάγκασε τους ιθύνοντες να σταματήσουν την παραγωγή των ηλεκτρικών της στην Ευρώπη ως απάντηση στην υποτονική ζήτηση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ηλεκτρικά, τίποτα δεν πάει καλά στη Volkswagen
Ο Thomas Schäfer, διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen δεν μάσησε τα λόγια του σε μια πρόσφατη συνάντηση προσωπικού, λέγοντας στους παρευρισκόμενους ότι η εταιρεία είναι «μη ανταγωνιστική» στην τρέχουσα κατάστασή της ως αποτέλεσμα του υψηλού κόστους και της μειωμένης αποτελεσματικότητας.
Το επόμενο βήμα είναι να υπάρξουν μειώσεις προσωπικού ως μέρος της στρατηγικής της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας για εξοικονόμηση €10 δισεκατομμυρίων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Volkswagen απολύει 269 άτομα από το εργοστάσιο του Zwickau στη Γερμανία
Κάτι απαραίτητο για να παραμείνει ανταγωνιστική στο ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, όπου πρέπει να αντιμετωπίσει ολοένα και πιο επιθετικούς αντιπάλους, τόσο σε ιδέες, όσο και σε τιμολογιακή πολιτική.
«Με πολλές από τις προϋπάρχουσες δομές, τις διαδικασίες και το υψηλό κόστος μας, δεν είμαστε πλέον ανταγωνιστικοί», δήλωσε ο Schäfer σε συνάντηση του προσωπικού στα κεντρικά γραφεία του Βόλφσμπουργκ, σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η VW παγώνει το νέο εργοστάσιο μπαταριών της
Ο Gunnar Kilian, μέλος του διοικητικού συμβουλίου για τους ανθρώπινους πόρους, δήλωσε στην ίδια συνεδρίαση ότι θα ήταν εφικτές μειώσεις στον αριθμό των εργαζομένων εάν ορισμένοι υπάλληλοι συμφωνήσουν σε μερική ή πρόωρη συνταξιοδότηση.
Εξήγησε όμως επίσης ότι η πλειονότητα των €10 δισεκατομμυρίων που θέλει να εξοικονομήσει η VW δεν θα επιτευχθεί μόνο μέσω περικοπών θέσεων εργασίας, αλλά θα χρειαστούν κι άλλα μέτρα.
«Πρέπει επιτέλους να είμαστε αρκετά γενναίοι κι ειλικρινείς για να απαλλαγούμε από καταστάσεις που επαναλαμβάνονται εντός εταιρείας και δεν μας βοηθούν να πετύχουμε καλά αποτελέσματα», δήλωσε ο Kilian.