Η Toyota σταματά να διαφημίζεται στους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Ιαπωνία!
Όσο και αν ακούγεται παράλογο, η ολοένα και μειούμενη δημοφιλία των Ολυμπιακών αγώνων μεταξύ των Ιαπώνων ώθησε την Toyota να διακόψει τα τηλεοπτικά της σποτ, εντός της χώρας.
Η απόφαση αυτή αφορά αποκλειστικά και μόνο την Ιαπωνία και όχι άλλες αγορές του πλανήτη, όπου λειτουργούν κατά το δοκούν. Στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, όμως, όπου πλέον δύο στους τρεις Ιάπωνες δηλώνουν αντίθετοι με την πραγματοποίηση των Ολυμπιακών Αγώνων, φαίνεται πως η συσχέτιση με αυτό το γεγονός δεν βοηθάει τους διαφημιζόμενους.
Η Toyota αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους χορηγούς των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο, έχοντας δαπανήσει πάνω από 2 δις ευρώ, μαζί με άλλους Ιαπωνικούς ομίλους, για την υλοποίησή τους. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις όλων των εποχών, σύμφωνα με αναλυτές. Παρόλα αυτά, το Ολυμπιακό ιδεώδες δεν δείχνει να ταυτίζεται με την κοινή γνώμη.
«Οι Ολυμπιακοί Αγώνες αποδεικνύονται ένα γεγονός που δεν έχει κατανοήσει το κοινό», είναι η δήλωση εκπροσώπου της εταιρίας. Μάλιστα, ο CEO της Toyota, Akio Toyoda, μαζί με άλλα υψηλόβαθμα στελέχη, θα αποφύγουν να παρευρεθούν στην τελετή έναρξης, που έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη Παρασκευή, 23 Ιουλίου.