Η Toyota εξαγόρασε την κοινοπραξία της με το Groupe PSA

Η Toyota εξαγόρασε την κοινοπραξία της με το Groupe PSA

Στην πλήρη κυριότητα των Ιαπώνων το εργοστάσιο που κατασκευάζει τα Citroen C1, Peugeot 108 και Toyota Aygo - Τι θα γίνει στο μέλλον με τα τρία «αδελφά» μοντέλα.

Ο όμιλος PSA και η Toyota επιβεβαίωσαν ότι η Toyota θα αποκτήσει την πλήρη κυριότητα του εργοστασίου στο Kolin της Τσεχίας, το οποίο κατασκευάζει τα Citroen C1, Peugeot 108 και Toyota Aygo.

Η PSA και η Toyota ανακοίνωσαν επίσης ότι θα επεκτείνουν επίσης την εταιρική τους σχέση σε ελαφρά επαγγελματικά οχήματα. Από τα τέλη του 2019, η PSA θα προμηθεύσει την Toyota με ένα μικρό φορτηγό από το εργοστάσιό της στο Vigo της Ισπανίας, το οποίο ξεκίνησε φέτος την παραγωγή της νέας γενιάς Citroen Berlingo, Opel Combo και Peugeot Partner, τόσο σε εμπορικές όσο και σε επιβατικές παραλλαγές.

Η Toyota θα έχει την πλήρη κυριότητα του εργοστασίου του Kolin από τον Ιανουάριο του 2021. Η κοινοπραξία - Toyota Peugeot Citroen Automobile Czech, ή η TPCA - ξεκίνησε το 2002. Το εργοστάσιο στο Kolin θα ενταχθεί στο δυναμικό της Toyota Motor Europe, η οποία διαθέτει επτά άλλα εργοστάσια στην Ευρώπη.
Η είδηση της εξαγορά διέρρευσε αρχικά από την γαλλική οικονομική εφημερίδα Les Echos, η οποία ανέφερε επίσης ότι η PSA δεν θα ανανεώσει το C1 και το 108 όταν η παραγωγή τους ολοκληρωθεί το 2021.
Η Toyota δεν διευκρίνισε μελλοντικά σχέδια παραγωγής στο εργοστάσιο της Τσεχίας, το οποίο παρήγαγε 199.000 οχήματα το 2017. Η εταιρεία δήλωσε απλά ότι θα συνεχίσει να παράγει τα σημερινά μοντέλα και ότι «προτίθεται να συνεχίσει την παραγωγή και την απασχόληση εργαζομένων στο μέλλον».

«Η δέσμευσή μας στο εργοστάσιο της Kolin αποδεικνύει τη φιλοσοφία της Toyota για την παραγωγή αυτοκινήτων στο πλαίσιο μιας μακροπρόθεσμης παρουσία μας στην Ευρώπη», δήλωσε ο Didier Leroy, αντιπρόεδρος της Toyota Motor Europe.

Το εργοστάσιο του Kolin έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 300.000 μονάδων που αφορά και στα τρία μοντέλα (Aygo, C1 και 208). Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ανέφεραν ότι η Toyota θα μπορούσε να κατασκευάσει ένα μικρό SUV ή crossover στο Kolin. Άλλωστε η Toyota είχε δηλώσει νωρίτερα φέτος ότι θα προσθέσει ένα Β - SUV στη γκάμα της που θα βασίζεται στο Yaris και το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιό της στη Βαλενσιέν της Γαλλία.

Τέλος, και σε ό,τι αφορά στο μέλλον των Citroen C1 και Peugeot 108, η PSA δεν έχει διευκρινίσει τι ακριβώς σκέφτεται για το μέλλον. Ωστόσο είναι χαρακτηριστική η δήλωση της CEO της Citroen, Linda Jackson, η οποία σε ανύποπτο χρόνο είχε τονίζει πως «στο μέλλον θα πρέπει να σκεφτούμε τι θέλουν οι πελάτες της κατηγορίας. Οι περισσότεροι είναι αποκλειστικά αστικοί χρήστες και άρα θα θέλουν ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Το ερώτημα είναι αν τα θέλουν σε αυτό το μέγεθος ή όχι».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube