Η Stellantis ετοιμάζει επτά προσιτά EV
Η Stellantis είναι έτοιμη να απαντήσει στην ευρωπαϊκή επέλαση των κινέζων, λανσάροντας στην αγορά τα επόμενα χρόνια επτά προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Την ώρα που η Κίνα συνεχίζει την «παρέλασή» της στις αγορές της Ευρώπης, πονοκεφαλιάζοντας τους δυτικούς κατασκευαστές, ο Όμιλος Stellantis ετοιμάζει τη δική του αντεπίθεση.
Χθες παρουσιάστηκε το ολοκαίνουριο Citroën ë-C3, «το μικρό χάτσμπακ με στοιχεία SUV» όπως το έχει χαρακτηρίσει η Citroën. Το νέο μικρό των Γάλλων βασίζεται στην πλατφόρμα Smart Car, η οποία έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει ηλεκτρικά και όχι μόνο αυτοκίνητα. Ασφαλώς και δεν είναι η πρώτη φορά που η Stellantis διαμορφώνει μία πλατφόρμα για EV (STLA Medium).
Η Stellantis επιθυμεί να ανταγωνιστεί τους Κινέζους, χρησιμοποιώντας τα ίδια όπλα, δηλαδή την χαμηλή τιμή
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουριο Citroën ë-C3
H διαφορά της Smart Car Platform (SCP) έγκειται στο ότι έχει αναπτυχθεί με γνώμονα το χαμηλό κόστος παραγωγής. Τι συνεπάγεται το χαμηλό κόστος παραγωγής; Ασφαλώς χαμηλότερη τιμή. Πρόκειται για μία στρατηγική σύμφωνα με την οποία θα χτυπήσουν τον σινικό ανταγωνισμό, χρησιμοποιώντας το μεγαλύτερο ατού του, δηλαδή την χαμηλή τιμή!
Ο εμπνευστής αυτής της στρατηγικής Renaud Tourte μίλησε στο Automotive News, αποκαλύπτοντας ορισμένα από τα σχέδια της Stellantis. Εξήγησε πως εξελίσσονται τουλάχιστον επτά νέα μοντέλα, με το Citroën ë-C3 να είναι μόνο η αρχή. Στη συνέχεια θα ακολουθήσουν αυτοκίνητα διαφόρων κατηγοριών που θα πωλούνται τόσο σε όλο το κόσμο, όσο και σε ειδικές αγορές (Ινδία, Νότια Αμερική), με τις κατάλληλες πάντα διαμορφώσεις.
Στόχος του Ομίλου είναι να λανσάρει στην αγορά αυτοκίνητα που συνδυάζουν εξελιγμένη τεχνολογία σε ανταγωνιστικές τιμές, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να αντιμετωπίσουν τους μεγάλους Κινέζους κατασκευαστές, οι οποίοι για την ώρα παίζουν χωρίς αντίπαλο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Κίνα τρομάζει αυτοκινητικά την Ευρώπη
Μάλιστα, υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες η νέα SCP, να πλαισιώσει πέρα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του Ομίλου και το νέο Fiat Panda.
Τι θα γίνει όμως με τις τιμές; Μία πρώτη τάξη μεγέθους μας δίνει το Citroën ë-C3, το οποίο σε διάφορες αγορές της Ευρώπης (Γαλλία, Γερμανία, Πορτογαλία) θα ξεκινά από τις €23.300. Και όλα αυτά ενώ το 2025 αναμένεται μία ακόμα πιο έκδοση του ë-C3, (αυτονομία 200 km έναντι 320 km), με το κόστος της να ξεκινά από τις €19.900.
Η Stellantis λοιπόν έρχεται να μας δείξει πως ο ανταγωνισμός δεν «χτυπιέται» μόνο με αντικίνητρα και έρευνες, αλλά με την τεχνολογία, την ποιότητα, το brand και τις χαμηλές τιμές.