Η SEAT δεν θα πάψει να κατασκευάζει αυτοκίνητα
H SΕΑΤ που είχε ανακοινώσει πρόσφατα την επανατοποθέτησή της σε λύσεις «soft mobility», αναθεώρησε, σχεδιάζοντας να πουλώντας αυτοκίνητα και μετά το 2035. Οικονομικά, ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Την περασμένη άνοιξη και στη συνέχεια τον περασμένο Σεπτέμβριο, η SEAT ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εγκαταλείψει την αγορά αυτοκινήτου μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Επανατοποθέτηση των δραστηριοτήτων της, προκειμένου να αφήσει ανοιχτό το πεδίο στην Cupra και εστιάζοντας στις περίφημες «λύσεις soft mobility» που πρόκειται να αναπτυχθούν τα επόμενα χρόνια.
O στρατηγικός στόχος της SEAT πιθανότατα είναι να τοποθετηθεί στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων «χαμηλού κόστους»
Χάνοντας τη δυναμική σε μια αγορά όπου η συνύπαρξη με την Cupra γίνεται όλο και πιο δύσκολη, η SEAT δεν θα αντικαθιστούσε τα σημερινά θερμικά και υβριδικά μοντέλα της, οι διάδοχοι των οποίων θα ενσωματώνονταν στην γκάμα της Cupra -ή θα καταργούνταν.
Μια αντιφατική δήλωση του επικεφαλής των SEAT και Cupra, Wayne Griffiths, που αναφέρθηκε σε δημοσιογράφους του πρακτορείου Deutche Presse-Agentur που αναπαρήγαγε το Automobilwoche, ανατρέπει (;) τα μέχρι πρότινος δεδομένα. Αφήνοντας να εννοηθεί ότι η SEAT θα διαθέσει στην αγορά ένα μικρό, πολύ προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο «όταν τα θερμικά αυτοκίνητα απαγορευθούν στην Ευρώπη». Δηλαδή το 2035, σύμφωνα με το ισχύον ημερολόγιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Ναι, μιλάμε για ένα πρότζεκτ για ένα αυτοκίνητο σε δώδεκα χρόνια!
Το νέο (;) αντικείμενο της SEAT λοιπόν θα ήταν να τοποθετηθεί στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων «χαμηλού κόστους», όπου στα ευρωπαϊκά δεδομένα βασιλεύει αυτή τη στιγμή το Dacia Spring. Νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης που θα κοστίζουν λιγότερο από €25.000, περιλαμβανομένων του Citroën ë-C3 και του Volkswagen ID.2, πρόκειται να λανσαριστούν και από άλλους κατασκευαστές μέχρι το 2025. Με τη Volkswagen μάλιστα, να εργάζεται πάνω στο μικρότερο ID.1, του οποίου η βασική τιμή θα είναι κάτω από τις 20 χιλιάδες ευρώ. Όπως ισχυρίζεται η ότι Citroën ότι θα κοστίζει η επόμενη έκδοση low-end του ë-C3.
Για να κάνει αυτό το αυτοκίνητο κερδοφόρο, η Volkswagen αναμφίβολα θα το διαθέσει και σε άλλες φίρμες του ομίλου. Και πιθανώς θα αποτελεί την τεχνική βάση που θα χρησιμοποιήσει η SEAT για το μελλοντικό, μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητό της.