Η Mercedes-Benz θέλει να μειώσει τον αριθμό των ντίλερ

Η Mercedes-Benz θέλει να μειώσει τον αριθμό των ντίλερ

Η Mercedes-Benz θέλει να μειώσει τον αριθμό των ντίλερ και των φυσικών εκθέσεων και να αυξήσει τις online πωλήσεις.

Μercedes-Benz

H Mercedes-Benz ανακοίνωσε την μείωση των εμπόρων της στη Γερμανία κατά 15-20% και κατά 10% σε παγκόσμιο επίπεδο. Το «κούρεμα» των ντίλερ είναι αποτέλεσμα του στόχου που έθεσε ο κατασκευαστής να αυξήσει το μερίδιο των διαδικτυακών πωλήσεών του στο 25% μέχρι το 2025. Παράλληλα, η Mercedes-Benz θέλει μέχρι την ίδια χρονιά το 80% των πωλήσεων στην Γηραιά ήπειρο να πραγματοποιείται κατευθείαν από εκείνη και όχι μέσω εμπόρων.

«Θέλουμε να είμαστε κοντά στους πελάτες μας και να έχουμε τον απόλυτο έλεγχο των τιμών, για αυτό απομακρυνόμαστε σταδιακά από τους εμπόρους», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής οικονομικών της Mercedes-Benz, Harald Wilhelmn.

Σήμερα, ο κατασκευαστής διαθέτει περίπου 6.500 αντιπροσωπείες και εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευής Mercedes-Benz και Smart παγκοσμίως με 1.000 από αυτά να βρίσκονται στην Γερμανία.

Mercedes-Benz

Από την πλευρά της, η υπεύθυνη επικοινωνίας και μάρκετινγκ της μάρκας, Bettina Fetzer, ανέφερε ότι οι μεγάλες εκθέσεις θα αποτελέσουν σύντομα παρελθόν και τα παρακλάδια της Mercedes-Benz όπως η AMG και η Maybach θα αποκτήσουν δικά τους σημεία πώλησης, βελτιώνοντας τις πελατειακές σχέσεις.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι η αλλαγή της πολιτικής της Mercedes-Benz έχει ήδη ξεκινήσει καθώς η εταιρεία πούλησε 25 αντιπροσωπείες της στην Ευρώπη το 2021.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube