Η Lamborghini είχε την καλύτερη της χρονιά το 2021
Η ιταλική μάρκα παρέδωσε 8.405 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, με τις ετήσιες πωλήσεις της να σημειώνουν αύξηση κατά 13%.
Φαίνεται πως το 2021 ήταν η καλύτερη χρονιά για τους κατασκευαστές πολυτελών και ακριβών αυτοκινήτων. Μετά την Rolls-Royce που ανακοίνωσε ότι η χρονιά που έφυγε ήταν η καλύτερη στα 117 χρόνια της ιστορίας της, αλλά και την Bentley που επίσης κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων, έρχεται τώρα και η Lamborghini να ανακοινώσει πως το 2021 ήταν η καλύτερή της χρόνια, με αύξηση πωλήσεων 13%.
Δεν αποτελεί έκπληξη ότι ένα SUV οδηγεί την κούρσα πωλήσεων της μάρκας. Η Urus αντιπροσώπευε 5.021 από τις συνολικά 8.405 πωλήσεις της μάρκας, περισσότερες από όσες πέτυχαν οι Huracán (2.586) και Aventador (798) μαζί.
Η ιταλική εταιρεία αναφέρει ότι είχε αύξηση πωλήσεων 14% στις ΗΠΑ, 14% στις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και 12% σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Η Urus βοηθά τη θέση της μάρκας στην Κίνα, η οποία έγινε η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Lamborghini με 935 παραδόσεις, αυξημένες κατά 55% σε σύγκριση με το 2020.
Οι ΗΠΑ συνεχίζουν να είναι η μεγαλύτερη αγορά της μάρκας, με 2.472 παραδόσεις (αύξηση 11%), με τη Γερμανία να βρίσκεται στην τρίτη θέση (706 πωλήσεις, αύξηση 16%) και το Ηνωμένο Βασίλειο στην τέταρτη (564 πωλήσεις, αύξηση 9%).
Στην Αυστραλία, η Lamborghini πούλησε 131 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 18%. Ωστόσο, παρόλο την προσθήκη της Urus στην γκάμα της, η Lamborghini δεν κατάφερε να ξεπεράσει τη Ferrari (194 πωλήσεις) ή την Aston Martin (140).
«Είμαστε πιο δυνατοί από ποτέ καθώς προετοιμαζόμαστε να ξεκινήσουμε μια περίοδο βαθιάς αναμόρφωσης της εταιρείας και να προχωρήσουμε προς ένα ακόμη πιο βιώσιμο μέλλον», δήλωσε ο CEO της Lamborghini, Stephan Winkelmann. «Το 2022 θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να εδραιώσουμε τις τρέχουσες επιδόσεις και να προετοιμαστούμε για την άφιξη της μελλοντικής μας υβριδικής σειράς από το 2023 και μετά».
Η Lamborghini παρουσίασε τρία νέα μοντέλα το 2021: τη Huracán STO, τη Countach LPI 800-4 και την Aventador Ultimae, ενώ θα αποκαλύψει τέσσερα νέα προϊόντα τους επόμενους 12 μήνες. Από εκεί και πέρα, θα λανσάρει το πρώτο της υβριδικό το 2023.
Η εταιρεία επενδύει €1,5 δισ. σε βάθος τεσσάρων ετών για να χρηματοδοτήσει την υβριδική της μετάβαση, ποσό που αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της. Στόχος της είναι να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 50% από το 2025 και μετά, καθώς το 2020 ήταν η μάρκα με τη μεγαλύτερη απόκλιση μεταξύ των εκπομπών CO2 και του στόχου εκπομπών της, σύμφωνα με το εθελοντικό πρότυπο εκπομπών CO2 του Ομοσπονδιακού Επιμελητηρίου Βιομηχανιών Αυτοκινήτου.