Η Bugatti θέλει να φτιάξει ηλεκτρικό SUV που θα κοστίζει κάτω από € 1 εκατ.
«Η βιομηχανία αλλάζει θεμελιωδώς και πρέπει να εξετάσουμε ποιες δυνατότητες υπάρχουν για την ανάπτυξη της Bugatti», δήλωσε ο Winkelmann.
Η Bugatti Automobiles θέλει να δώσει στους φίλους της Chiron μια πιο προσιτή οικονομικά και εναλλακτική λύση και έτσι εξετάζει πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να κατασκευάσει ένα ηλεκτρικό grand tourer ή SUV που θα μπορούσε να φιλοξενήσει μέχρι τέσσερα άτομα και θα κόστιζε μεταξύ 500.000 και 1.000.000 ευρώ.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία-μπουτίκ βρίσκεται σε συζητήσεις με τη μητρική Volkswagen σχετικά με μια τέτοια επένδυση, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Bugatti Stephan Winkelmann, σε συνέντευξή του στο Bloomberg.
«Η βιομηχανία αλλάζει θεμελιωδώς και πρέπει να εξετάσουμε ποιες δυνατότητες υπάρχουν για την ανάπτυξη της Bugatti», δήλωσε ο Winkelmann. Η εξασφάλιση χρηματοδότησης για ένα τέτοιο εξειδικευμένο έργο είναι μια «σκληρή μάχη», είπε.
Το σχέδιο δείχνει πως ακόμη και οι αυτοκινητοβιομηχανίες που αποσυνδέονται από τους καθημερινούς προβληματισμούς των μεταφορών αντιμετωπίζουν το σταδιακό τέλος της εποχής του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Για την Bugatti δεν έχει να κάνει τόσο με τις εκπομπές ρύπων, όσο με την πρόκληση του εναρμονισμού της εταιρείας με τα νέα δεδομένα της τεχνολογίας.
Ο Winkelmann, που είχε προηγουμένως την ευθύνη της Lamborghini, προσπαθεί να κάνει τη Bugatti βιώσιμη για να επιβιώσει εκτός της γερμανικής ομάδας αυτοκινήτων, καθώς μετά το dieselgate το VW Group εξετάζει προσεκτικά το χαρτοφυλάκιό του, με δεδομένο ότι πρέπει να επενδύσει πάρα πολλά σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα και στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Η Bugatti θεωρείται από καιρό ως πρωταρχικό παράδειγμα της «υπερβολικής μηχανικής» του VW Group.
Λόγω του υψηλού κόστους ανάπτυξης και των χαμηλών όγκων πωλήσεων, η Veyron - το πρώτο μοντέλο της Bugatti υπό την VW - θεωρήθηκε μια από τις μεγαλύτερες οικονομικά αποτυχίες της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η προσθήκη ενός φθηνότερου μοντέλου θα ήταν μια τεράστια επέκταση, με την παραγωγή να αυξάνεται κατά περισσότερο από 600 οχήματα ετησίως, δήλωσε ο Winkelmann, ο οποίος ήταν βασικός εμπνευστής της στρατηγικής της Lamborghini να προσθέσει στη γκάμα της την Urus.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του VW Group, Herbert Diess, πιέζει τις κορυφαίες μάρκες του ομίλου για να δημιουργήσει καλύτερες αποδόσεις και εκπόνησε ένα σχέδιο πέρυσι για να βάλει τη Bugatti σε μια νέα ομάδα υπερ-premium αυτοκινήτων που θα περιλαμβάνει τις Bentley και τις Lamborghini. Η Porsche θα μείνει με βάση αυτό το σχέδιο αυτόνομη.