Hyundai: Αύξηση κερδών κατά 31% για το δεύτερο τρίμηνο του 2019
Παρά τα προβλήματα με τη μειωμένη ζήτηση στην αγορά της Κίνας.
Η Hyundai ανακοίνωσε αύξηση κερδών κατά 31% (919,3 δισεκατομμύρια won) μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2019, ευνοούμενη από την ισοτιμία won-δολαρίου και τις καλές πωλήσεις της στην εγχώρια αγορά και την αγορά των ΗΠΑ. Η αύξηση αυτή είναι η μεγαλύτερη που έχει σημειωθεί εδώ και 7 χρόνια από το πρώτο τρίμηνο του 2012.
Η αξία του won έπεσε κατά 5,5% σε σχέση με του αμερικανικού δολαρίου, κάνοντας τις εξαγωγές της Νοτίου Κορέας πιο ανταγωνιστικές.
Συνολικά η Hyundai σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 8% ενώ στην εγχώρια αγορά (Νότια Κορέα), η αύξηση έφτασε στο 8,4% με τη βοήθεια νέων μοντέλων όπως το Palisade και η Sonata. Ανησυχία στους υπεύθυνους προκαλεί το σωματείο των εργαζόμενων που ίσως αποφασίσει για απεργία μέσα στην επόμενη εβδομάδα.
Ένα πρόβλημα για την Hyundai είναι η μειωμένη ζήτηση για αυτοκίνητα στην αγορά της Κίνας που είναι και η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη. Νωρίτερα μέσα στο έτος η πτώση των πωλήσεων στην Κίνα ανάγκασε τη Hyundai να σταματήσει προσωρινά την παραγωγή αυτοκινήτων στο εργοστάσιό της. Στόχος της κορεάτικης εταιρείας για το 2019 είναι να πουλήσει 860.000 μονάδες στην κινεζική αγορά σε σχέση με τις 790.000 μονάδες του 2018, παρουσιάζοντας περισσότερα "πράσινα" μοντέλα.