H Volvo αναμένει αύξηση των ηλεκτρικών της πωλήσεων
Αρκετά αισιόδοξος εμφανίστηκε ο CEO της Volvo, Jim Rowan αναφορικά με τις πωλήσεις των ηλεκτρικών μοντέλων της φίρμας.
Στο πλαίσιο της ομιλίας του στο Davos, o Jim Rowan παραδέχτηκε πως προσβλέπει σε μεγάλη αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτρικών μοντέλων της Volvo.
Παράλληλα, μέσω της τοποθέτησής του, εξέφρασε την πεποίθηση ότι η αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αυξήσει τις πωλήσεις της παρά τις δυσοίωνες προβλέψεις αναλυτών και παραγόντων της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η στρατηγική της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει θέσει ως στόχο το 50% των συνολικών πωλήσεων της φίρμας μέχρι το 2025 να αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Με αυτό το τρόπο θα προλειάνει το έδαφος προκειμένου να εξηλεκτρίσει ολόκληρο το στόλο της μέχρι το 2030. Οι άνθρωποι της Volvo δεν θέλουν να κάνουν σπασμωδικές κινήσεις, αλλά με προσεκτικά βήματα να διατηρήσουν το κοινό τους, μένοντας πιστοί στις αξίες του brand. Θεωρούν άλλωστε πως μία σταδιακή μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση θα έχει πιο θετικά αποτελέσματα έναντι μίας πιο επιθετικής στρατηγικής.
O CEO της Volvo, Jim Rowan φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξως για την πορεία των πωλήσεων των ηλεκτρικών μοντέλων της φίρμας
Πέραν τούτων, ο Jim Rowan επισήμανε ότι η δυναμική τιμολόγηση σε συνδυασμό με τα αυξημένα (σε κάποιες χώρες) εισοδήματα και τις κρατικές επιδοτήσεις, επιτρέπουν στους καταναλωτές να υποστηρίξουν οικονομικά την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
«Έχουμε πολύ μεγαλύτερη δύναμη τιμολόγησης και οι άνθρωποι έχουν περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα ώστε να μπορούν να το αντέξουν οικονομικά αν θέλουν να οδηγήσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.», δήλωσε.
Σε σχετική ερώτηση, αν δηλαδή η Volvo προτίθεται να μειώσει τις τιμές της, ακολουθώντας το παράδειγμα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών απάντησε πως η εταιρεία δεν σκοπεύει να εμπλακεί σε πόλεμο τιμών, καθώς τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα έχουν υγιή και μεγάλα περιθώρια κέρδους. Ανέφερε δε πως σε αντίθεση με άλλες εταιρείες, η Volvo βλέπει μία παγκόσμια, μεγάλη ζήτηση για τις ηλεκτρικές σπουδές της.
Κλείνοντας, ο CEO της premium σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποκάλυψε πως η Volvo έχει σκοπό να δραστηριοποιηθεί ενεργά και σε άλλες αγορές, με την Ινδία να βρίσκεται σε περίοπτη θέση στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας. Ειδικότερα, οι επιτελείς των Σουηδών επιθυμούν να εξάγουν στην αγορά της Ινδίας, μίας από τις μεγαλύτερες του κόσμου, το EX30 μέσα στην επόμενη πενταετία.