H Maserati ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει τους V8
Mετά από δεκαετίες και περισσότερα από 100.000 αυτοκίνητα, η Maserati θα πει «αντίο» στους κινητήρες V8, με τις Ghibli 334 Ultima και Levante V8 Ultima που θα κάνουν ντεμπούτο στο Goodwood Festival of Speed.
Σχεδόν 64 χρόνια ύστερα από την 5000 GT, την πρώτη Maserati παραγωγής με κινητήρα V8, και περισσότερα από 100.000 αυτοκίνητα, η ιταλική φίρμα ετοιμάζεται να πει «αντίο» στα 8κύλινδρα μοτέρ με τις Ghibli 334 Ultima και Levante V8 Ultima.
Στο σημείο αυτό να διευκρινίσουμε ότι ο πρώτος V8 από τη Maserati εμφανίστηκε το 1936 στο αγωνιστικό μονοθέσιο V8RI και ήταν σχεδιασμένος από τον ίδιο τον Ernesto Maserati: 5λιτρος με V στις 90ο και έναν εκκεντροφόρο, διπλά καρμπιρατέρ και κομπρέσορα τύπου Roots. Απέδιδε δε 325 άλογα και έδινε στο V8RI τελική 270 km/h. Με το «RI» να αναφέρεται στο «Ruote Ιndipendenti» που πάει να πει στα ιταλικά «ανεξάρτητοι τροχοί», μια ιδιαίτερα καινοτόμος λύση για εκείνη την εποχή.
Τα δύο μοντέλα-επίλογος των Maserati με μοτέρ V8 θα βασίζονται στην κορυφαία έκδοση Trofeo και θα κάνουν πρεμιέρα στο Goodwood Festival of Speed τον ερχόμενο Ιούλιο
Η παραγωγή της έκδοσης Trofeo των Levante, Ghibli και Quattroporte θα σταματήσει προς τα τέλη του έτους.
Τη θέση του V8 θα πάρει ο Νettuno V6 που εξελίχθηκε και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από την Τρίαινα και ήδη χρησιμοποιείται στις GranTurismo, Grecale και MC20.
Θυμίζουμε ότι όλα τα μοντέλα της Maserati μέχρι το 2025 θα διαθέτουν μια ηλεκτρική έκδοση στην γκάμα τους, ενώ μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η Τρίαινα θα έχει μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα.