H ιταλική κυβέρνηση γλυκοκοιτάζει την BYD
Όπως έχει γίνει γνωστό εδώ και μερικούς μήνες, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία BYD θα κατασκευάσει το πρώτο της ευρωπαϊκό εργοστάσιο στην Ουγγαρία. Φαίνεται όμως πως δεν θα είναι το μόνο.
Η BYD θέλει να διευρύνει ακόμα περισσότερο την παρουσία της στην Γηραιά Ήπειρο, έχοντας καταστήσει ένα πλήρες πλάνο επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Σε αυτό το πλαίσιο, φαίνεται πως βρίσκεται σε συζητήσεις με την ιταλική πλευρά για την ανέγερση εργοστασίου στην γειτονική χώρα.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, η οποία θα ξεκινήσει τις εμπορικές της δραστηριότητες στην Ελλάδα μέσω του Ομίλου Σφακιανάκη, βασικός πυλώνας των δραστηριοτήτων τους είναι η αύξηση του δικτύου επίσημων διανομέων αλλά και ο περιορισμός του κόστους παραγωγής. Το τελευταίο θα συμβάλλει και στην διατήρηση προσιτών κατά το δυνατόν τιμών.
Θυμίζουμε πως η BYD ξεκινά της επιχειρηματικές της δραστηριότητες στην Ελλάδα μέσω του Ομίλου Σφακιανάκη
Όπως μετέδωσε το Bloomberg, η ιταλική κυβέρνηση έχει προσεγγίσει ήδη τους ανθρώπους της BYD για να εξετάσει τις προθέσεις τους αναφορικά με την κατασκευή εργοστασίου στην Ιταλία. Λίγο μετά το ρεπορτάζ ήρθε και η επιβεβαίωση από τον CEO της BYD Europe, Michael Shu. Σε δηλώσεις του στο πλαίσιο του Σαλονιού της Γενεύης ανέφερε: «Έχουμε κάνει κάποιες επαφές για να συζητήσουμε σχετικά. Η αναγκαιότητα για ένα δεύτερο εργοστάσιό μας θα εξαρτηθεί από τον όγκο πωλήσεών μας (στην Ευρώπη). Προς το παρόν, έχουμε κάνει πολύ καλή πρόοδο.
Ακόμη, είναι πολύ νωρίς να πούμε εάν και πότε θα ληφθεί η απόφαση για τη κατασκευή του. Πρώτα, θέλουμε να δημιουργήσουμε το τοπικό δίκτυο στην Ουγγαρία, όμως θέλουμε να εμβαθύνουμε όσο το δυνατόν περισσότερο στην εφοδιαστική αλυσίδα. Ό,τι κάνουμε αφορά στην εντοπιότητα».
Βάσει του ρεπορτάζ, η ιταλική κυβέρνηση εξετάζει ζεστά το ενδεχόμενο μιας και επιθυμεί να προσελκύσει κι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, πέρα από τον Όμιλο Stellantis, ώστε να αυξήσει τις θέσεις εργασίας, τον κύκλο εργασιών στον τομέα της αυτοκίνησης και φυσικά, για να αυξήσει το ΑΕΠ της.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ O Όμιλος Stellantis θα φτιάχνει κινεζικά Leapmotor στην Ιταλία;
Παράλληλα, η ιταλική πλευρά φαίνεται πως ζητά αύξηση του όγκου παραγωγής νέων μοντέλων στα εγχώρια εργοστάσια, με έμφαση στην ηλεκτροκίνηση. Ένα πεδίο που σίγουρα η BYD μπορεί να προσφέρει πολλά μέσω της τεχνογνωσίας της. Επί του παρόντος πάντως, εκπρόσωποι της ιταλικής κυβέρνησης αρνήθηκαν να τοποθετηθούν για το θέμα.