H Ford προχωρά σε νέες απολύσεις σε ΗΠΑ και Καναδά
Η Ford ανακοίνωσε την Τρίτη πως θα ξεκινήσει την τρέχουσα εβδομάδα τις απολύσεις προσωπικού της στη Βόρεια Αμερική, επηρεάζοντας κυρίως θέσεις μηχανικών στις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Η Ford Motor Company σχεδιάζει να απολύσει τουλάχιστον 1.000 υπαλλήλους και συμβασιούχους στη Βόρεια Αμερική, σε μια προσπάθεια να καλύψει το κόστος που συνδέεται με τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα.
Άνθρωποι που γνωρίζουν το θέμα ανέφεραν στη Wall Street Journal τα σχέδια της αυτοκινητοβιομηχανίας, τα οποία ακολουθούν προηγούμενες μειώσεις του εργατικού δυναμικού, συμπεριλαμβανομένων 3.000 θέσεων εργασίας που περικόπτονται στις ΗΠΑ. Οι περισσότερες από τις περικοπές αφορούν θέσεις μηχανικών.
Οι μεγάλες επενδύσεις της Ford στα ηλεκτρικά οχήματα έρχονται εν μέσω της ώθησης της κυβέρνησης Joe Biden να επιταχύνει τη μετάβαση από τα οχήματα εσωτερικής καύσης. Τον Απρίλιο, ο Λευκός Οίκος παρουσίασε τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών που έχουν εξεταστεί ποτέ στις ΗΠΑ. Με την πιο επιθετική πρόταση θα πρέπει η αυτοκινητοβιομηχανία να μειώσει τις εκπομπές ρύπων στα επιβατικά αυτοκίνητα και τα φορτηγά στο μισό από το 2026 έως το 2032.
«Η Ford έχασε 34.000 δολάρια για κάθε ηλεκτρικό όχημα που πούλησε πέρυσι. Τα οικονομικά των ηλεκτρικών οχημάτων δεν έχουν βελτιωθεί το 2023 οπότε… νέος γύρος απολύσεων στη Ford. Κανείς δεν πρέπει δηλώνει έκπληκτος», δήλωσε ο Steve Milloy, δικηγόρος και μακροχρόνιος επικριτής της EPA.
«Η βιομηχανική πολιτική που σχεδιάζεται και επιβάλλεται από την κυβέρνηση είναι βέβαιο ότι θα αποτύχει, ειδικά όταν υπάρχει μικρή καταναλωτική ζήτηση για το προϊόν και καμία υποκείμενη απτή λογική γι' αυτό», πρόσθεσε ο Milloy.
.@Ford lost $34,000 on every EV sold in 2022.
— Steve Milloy (@JunkScience) June 27, 2023
Now the losses are resulting in mass layoffs.
EVs and the taxpayer-subsidized industrial policy that mandates them is an unmitigated disaster. @pwrhungry https://t.co/VlxK2OsHnI
Η Ford αναμένει ότι θα χάσει 3 δισεκατομμύρια δολάρια σε λειτουργικά κέρδη φέτος από το τμήμα των EV της. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αγωνίζονται ιδιαίτερα για τη μείωση του κόστους των μπαταριών. Ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, Jim Farley, δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι το κόστος κατασκευής ενός EV θα καταφέρει να είναι ίσο με αυτό ενός οχήματος εσωτερικής καύσης μετά το 2030.