H Alfa Romeo εξελίσσει αυτόνομη οδήγηση
H Alfa Romeo εξελίσσει σύστημα αυτόνομης οδήγησης για τη νέα Giulia, σύμφωνα με τον Harald Wester, επικεφαλής των Alfa και Maserati.
Ο Wester είπε ότι η τεχνολογία πλήρως αυτόνομης οδήγησης δεν πρέπει να αναμένεται για όλο το γκρουπ της FCA (FΙΑΤ, Chrysler, Alfa Romeo και Maserati) πριν από το 2024.
Αλλά έδωσε έμφαση στο ότι ο άμεσος στόχος είναι να καθιερωθεί η γκάμα Giulia στην αγορά με ένα σύστημα που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και μοιάζει με το Tesla Model S Autopilot. -για το οποίο η Volvo δεν έχει εκφραστεί και με τα καλύτερα λόγια.
Ο επικεφαλής των Alfa και Maserati συμπλήρωσε ότι η γενίκευση της χρήσης αυτόνομων αυτοκινήτων θα βοηθήσει στην αναβίωση αυτοκινήτων για τον οδηγό στο μέλλον. Σε συζήτηση κατά το λανσάρισμα της νέας Giulia, o Wester είπε: «Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι με το που θα καθιερωθούν τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα, οι περισσότεροι οδηγοί θα εκτιμήσουν την οδήγηση σε ένα δρόμο ελεύθερο από κυκλοφορία και θα είναι ευχαριστημένοι αν οδηγήσουν και πάλι πραγματικά το αυτοκίνητό τους».
«Αυτό είναι το ίδιο σημαντικό με το να φτιάχνεις ένα αυτοκίνητο το οποίο προκαλεί πλήθος οδηγικών συναισθημάτων».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To Autopilot System της Tesla τα κάνει όλα μόνο του! [video]
Ο Wester άδραξε επίσης την ευκαιρία να μοιραστεί την προσέγγιση της Alfa για την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, προσθέτοντας: «Από την πλευρά μου, πιστεύω ότι πρόκειται για ένα τομέα που θα εξελίξουμε σε μεγάλη έκταση και θα μετατραπεί σε ένα αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκινητικής βιομηχανίας».
«Έχουμε ερωτηθεί πάμπολλες φορές εάν η τεχνολογία αυτή αντίκειται με τη φίρμα Alfa Romeo. Πιστεύω ότι ισχύει το αντίθετο.
Γνωρίζουμε όλοι την κατάσταση με το τι συμβαίνει όταν ζεις σε μια μεγαλούπολη, στο Λονδίνο ή στο Μιλάνο. Ξεκινάς για τη δουλειά το πρωί και βρίσκεσαι αντιμέτωπος με μια ακολουθία «σταμάτα ξεκίνα», κάτι που είναι πραγματικό χάσιμο χρόνου και ενέργειας. Στο μέλλον, θα μπορούμε να επιστρέψουμε τον χαμένο χρόνο πίσω για να μπορεί κάποιος να τον αξιοποιήσει καλύτερα.
Μιλώντας για τη νέα Giulia, o Wester είπε: «Το νέο κόμπακτ σεντάν θα απέβαινε ή του ύψους ή του βάθους για την εξέλιξη του μέλλοντος της Alfa Romeo. Το γκρουπ Alfa τώρα επικεντρώνεται στην εξέλιξη των αδελφών του πρώτου της “μωρού”».
«Πατήσαμε το κουμπί για “reset” και ξοδέψαμε ένα δισεκατομμύριο για την αρχιτεκτονική αυτή και σημαντικά κεφάλαια στην πρώτη της εφαρμογή, τη νέα Giulia».
«Θα ξοδέψουμε ακόμη πολλά δισεκατομμύρια για να εξελίξουμε τις υπόλοιπες. Και προφανώς η αξιοπιστία του προγράμματος βασίζεται σημαντικά σε αυτό το αυτοκίνητο, στην αρχιτεκτονική και στην εμπορική επιτυχία του».
[Πηγή Autocar UK]