Γερμανία: Διαπραγματεύσεις Ford-εργαζομένων για περικοπή θέσεων εργασίας

Γερμανία: Διαπραγματεύσεις Ford-εργαζομένων για περικοπή θέσεων εργασίας

Στο πλαίσιο της διακοπής της παραγωγής του C-Max και της συνολικής αναδιάρθρωσης της εταιρείας.

Η Ford ξεκίνησε διαπραγματεύσεις με τους εκπροσώπους των γερμανικών εργατικών συνδικάτων σχετικά με ενδεχόμενες περικοπές θέσεων εργασίας στο εργοστάσιο της στο Saarlouis μετά από απόφαση να σταματήσει η παραγωγή των Ford C-Max και Grand C-Max.

«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι ξεκινάμε επίσημες διαπραγματεύσεις με στόχο να τερματίσουμε την παραγωγή των C-Max / Grand C-Max στο Saarlouis», δήλωσε η Ford σε τη Δευτέρα. Καθώς προσπαθούμε να εναρμονίσουμε την παραγωγή με τη ζήτηση, η διαδικασία διαβούλευσης θα περιλαμβάνει επίσης τις απαραίτητες προσαρμογές στο εργατικό δυναμικό στο εργοστάσιο, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. Η Ford θα συνεχίσει την παραγωγή του Focus στο εργοστάσιο.

Η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να μειώσει την παραγωγή από τρεις βάρδιες σε δύο, πράγμα που θα σήμαινε την απώλεια 1.600 θέσεων εργασίας, ανέφεραν γερμανικά δημοσιεύματα. Το Saarlouis απασχολεί περισσότερους από 6.190 υπαλλήλους, αλλά το τμήμα minivan/van συρρικνώνεται, ενώ οι αυστηρότεροι κανόνες εκπομπών ρύπων απαιτούν δαπανηρές επενδύσεις. «Η διατήρηση του συγκεκριμένου μοντέλου στην παραγωγή και η εναρμόνισή του στις νέες ρυθμιστικές υποχρεώσεις θα απαιτούσε πολύ μεγάλες επενδύσεις», δήλωσε η Ford για να δικαιολογήσει την διακοπή παραγωγής του.

Η Ford σχεδιάζει την εκ βάθρων αναδιάρθρωση του ευρωπαϊκού της κομματιού δίνοντας έμφαση στα SUV και στα επαγγελματικά οχήματα, στα οποία έχει μεγάλη γκάμα αλλά και δύναμη στην αγορά, ενώ μελετάται η κατάργηση μοντέλων που δεν αποδίδουν κέρδη στα ταμεία της εταιρείας. Την ίδια στιγμή ανοικτό είναι και το ενδεχόμενο διεύρυνσης της συνεργασίας με τη VW αφού οι συζητήσεις είναι σε εξέλιξη.
Στόχος της εταιρείας είναι  να επιτύχει ένα λειτουργικό κέρδος της τάξης του 6% σε βάθος χρόνου. Αυτός ακριβώς ο στόχος είναι που δίνει και το όνομα «Sprint to 6 Reset and Redesign» στο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης.

Έτσι διορίζονται στελέχη της στη Γερμανία και στο Ηνωμένο Βασίλειο που θα επιφορτιστούν με την εφαρμογή του σχεδίου. Στη Γερμανία το έργο αυτό θα αναλάβει ο πρώην επικεφαλής του τμήματος ποιότητας, Gunnar Herrmann, ενώ το ρόλο αυτό στη Βρετανία θα αναλάβει ο Graham Hoare.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, η Ford έχασε 245 εκ. δολάρια στην Ευρώπη το τρίτο τρίμηνο του 2018, έναντι 53 εκ. που ήταν οι απώλειες για το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube