Ferrari: Ολοταχώς για 9.000 αυτοκίνητα ετήσια παραγωγή
Η Ferrari σχεδιάζει να ανεβάσει την παραγωγή της κατά 30% ετησίως, απομακρυνόμενη ολοταχώς από αυτό που ονομάζουμε εταιρεία περιορισμένης και αποκλειστικής παραγωγής.
Την αποκάλυψη αυτή έκανε η ίδια η μοντενέζικη φίρμα στη Securities and Exchange Commission (SEC), την αμερικανική ομοσπονδιακή επιτροπή προστασίας των επενδυτών.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της SEC, η Ferrari στοχεύει να περάσει από την υφιστάμενη παραγωγή των περίπου 7.000 μονάδων ετησίως στις 9.000 μέχρι το 2019. Αύξηση που συνιστά ποσοστό 30%.
Η ανακοίνωση της Ferrari στη SEC δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η αντίσταση του Luca di Montezemolo έναντι της μαζικότερης παραγωγής ήταν κι ένας από τους λόγους απομάκρυνσής του από τα ηνία του Cavallino Rampante, ύστερα από 23 χρόνια. Να θυμίσουμε ότι ο di Montezemolo ήθελε τη Ferrari πιο παραδοσιακή και αποκλειστική, σε αντίθεση με το αφεντικό της FCA, Sergio Marchionne που την ήθελε και εξακολουθέι να το κάνει μαζικότερη και πιο εμπορική. O τελευταίος, που είναι κι ο νέος πρόεδρος της εταιρείας, προσεχώς πιθανότατα και διευθύνων σύμβουλός της, αποκάλυψε ο ίδιος τα σχέδια γι’ αυτή τη μεγάλη αύξηση στην παραγωγή. Η απόφαση αιτιολογήθηκε στη SEC ως μια απάντηση «στην αυξανόμενη ζήτηση στις αναδυόμενες αγορές και στις δημογραφικές μεταβολές, όπως το μεγαλύτερο μέγεθος και η αυξημένη ικανότητα δαπάνης του δυνητικού πελατολογίου».
Η Ferrari, στην προσπάθεια να καθησυχάσει και να διασκεδάσει τις εντυπώσεις διατείνεται ότι «θα διατηρήσουμε τη φήμη της αποκλειστικότητας και της σπανιότητας μεταξύ των αγοραστών των μοντέλων μας και συνειδητά θα παρακολουθούμε και θα διατηρήσουμε τον όγκο παραγωγής και το χρόνο παράδοσης, προκειμένου να προωθήσουμε έτι περαιτέρω τη φήμη αυτή». Μια πολύ διπλωματική και νεφελώδης δήλωση από τη μεριά της ιταλικής εταιρείας και ολίγον αντικρουόμενη. Καθώς οι κάτοχοι Ferrari είτε θα είναι κατά 30% περισσότεροι κάθε χρόνο είτε ο χρόνος παράδοσης θα κατέβει από το μέσο όρο των 12 μηνών που είναι σήμερα.
Η Ferrari όμως σκοπεύει να εκμεταλλευτεί το ότι αποτελεί την πιο αναγνωρίσιμη φίρμα παγκοσμίως. Έτσι σχεδιάζει να εγκαινιάζει νέα θεματικά πάρκα, όπως αυτό στο Abu Dhabi, καθώς και καταστήματα λιανικής (ρούχα, αξεσουάρ, κ.λπ.), αλλά και να επεκτείνει αυτή την τελευταία δραστηριότητά της με άλλα αντικείμενα-φασόν, όπως ρολόγια, αθλητικά είδη, ηλεκτρονικά κ.λπ.
[Πηγή CNBC.com]