Ferrari Laferrari από φαναρτζή-αρτίστα
Οι λόγοι που συχνά κρύβονται πίσω από την ιδέα της κατασκευής της ρεπλίκας ενός απρόσιτου σούπερκαρ είναι οικονομικοί. Και αυτή η Laferrari είναι φτιαγμένη εξ ολοκλήρου με ανακυκλωμένα υλικά.
Τζάμια που απουσιάζουν, ελλιπής φωτισμός, σκουριά…: Αυτό είναι ίσως ένα από τα πιο επικίνδυνα αντίγραφα της Ferrari Laferrari. Το επίτευγμα με καταγωγή από τη Μαλαισία διαμορφώθηκε έτσι από τον παθιασμένο ιδιοκτήτη του με κομμάτια λαμαρίνας προς ανακύκλωση. Το «hypercar» βάφτηκε -που λέει ο λόγος- με κίτρινο χρώμα και κυκλοφορεί όμορφο κι ωραίο στο δρόμο υπό τα έκπληκτα όμματα των περαστικών. Η επιγραφή [«f» KL POWER ENTERPRISE] στο καπό δεν έχουμε καταλάβει αν αντιστοιχεί στην επωνυμία της «βιομηχανίας» του παθιασμένου Μαλαίσιου…
Στις εικόνες, η ρεπλίκα της Ferrari Laferrari δεν αγωνίζεται να κρύψει την πολύ λιγότερο ευγενή καταγωγή της από το ιταλικό σούπερκαρ. Τα τμήματα του αμαξώματος συνδέονται χαλαρά μεταξύ τους με εμφανείς συγκολλήσεις, η σκουριά κάνει εδώ και εκεί εμφανή την παρουσία της, ενώ μια μνημειώδης σταθερή πτέρυγα καλύπτει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Το κερασάκι στην τούρτα; Μια νυχτερινή φωτογραφία που δείχνει το σύστημα φωτισμού της «LaFerrari» που έχει ανατεθεί σε δύο φακούς, κολλημένους στην ταινία στο καπό!
Κάτω από το τελευταίο δεν γνωρίζουμε τι σύστημα κατοικοεδρεύει, αλλά μπορούμε να στοιχηματίσουμε χωρίς αμφιβολία, κάτι υποδεέστερο από του εκ Maranello ορμωμένου hypercar. Προς υπενθύμιση λοιπόν, η πραγματική Ferrari LaFerrari φοράει μπλοκ V12 των 6,3 λίτρων, συνδυασμένο με ηλεκτρικό σύστημα Hy-Kers, αποδίδοντας 963 άλογα και 91,7 kgm. Νούμερα ικανά για 2,6” στο 0-100 km/h και τελική 370 km/h.