Επικό πικάρισμα της Dacia στην BMW

Επικό πικάρισμα της Dacia στην BMW

H Dacia πρότεινε σε όσους οδηγούς της BMW δεν επιθυμούν να πληρώσουν την έξτρα συνδρομή των 18 δολαρίων το μήνα για τα θερμαινόμενα καθίσματα, να αποκτήσουν... μια θερμοφόρα.

Οι υπηρεσίες συνδρομής είναι πλέον η νέα πραγματικότητα στο αυτοκινητικό γίγνεσθαι. Όλοι οι κατασκευαστές αργά ή γρήγορα θα στραφούν σε αυτές, αφού όπως έχουν υπολογίσει, ο τζίρος τους θα ξεπεράσει τα 100 δισ. δολάρια το χρόνο έως το 2030!

Η BMW, άνοιξε πρόσφατα το ηλεκτρονικό της κατάστημα στη Νότιο Κορέα, μέσω του οποίου πουλά έξτρα υπηρεσίες στους πελάτες της. Μία από αυτές, είναι και τα θερμαινόμενα καθίσματα, έναντι 18 δολάριων το μήνα.

Η Dacia θέλοντας να πικάρει αυτή τη νέα πραγματικότητα αλλά και την BMW προφανώς, προχώρησε σε μια ομολογουμένως έξυπνη κίνηση. Προσέφερε, χωρίς φυσικά να απαιτείται κάποια συνδρομή, στους Βρετανούς κατόχους των μοντέλων της... μια θερμοφόρα.

dacia

Το επιθετικό μάρκετινγκ της Dacia, κρίνεται επιτυχημένο αλλά και συνηθισμένο σε αγορές όπως της Βρετανίας, των Η.Π.Α. αλλά και της Γερμανίας, όπου οι «κόντρες» ανάμεσα στους κατασκευαστές βρίσκουν πρόσφορο έδαφος σε ευφάνταστες διαφημίσεις ή καμπάνιες αυτού του είδους.

Η Dacia με αυτό το έξυπνο πικάρισμα, προώθησε ουσιαστικά τα δικά της προϊόντα. Στην Βρετανία όπου και «τρέχει» η διαφήμιση, η ρουμάνικη φίρμα προσφέρει χωρίς κάποια έξτρα χρέωση τα θερμαινόμενα καθίσματα στα Sandero Stepway, Duster αλλά και Jogger.

Βέβαια, επειδή κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις, απέφυγε να αποκαλύψει ότι τα θερμαινόμενα καθίσματα στα προαναφερθέντα μοντέλα ανήκουν στο στάνταρντ εξοπλισμό των κορυφαίων εκδόσεων τους.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube