Ενθαρρυντικά τα πρώτα αποτελέσματα για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης του VW Group

Ενθαρρυντικά τα πρώτα αποτελέσματα για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης του VW Group

To VW Group αποκάλυψε ότι οι νέες κυψέλες μπαταριών στερεάς κατάστασης που αναπτύχθηκαν από τον συνεργάτη του, QuantumScape έχουν δείξει ενθαρρυντικά αποτελέσματα σε πρόσφατες δοκιμές.

VW Group Solid State Batteries

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, που διεξήχθησαν από το τμήμα μπαταριών του VW Group, στη Γερμανία, οι κυψέλες φέρεται να υπέστησαν ελάχιστη απώλεια χωρητικότητας 5% μετά από περισσότερους από 1.000 κύκλους φόρτισης.

Για να μιλήσουμε με απλά λόγια, οι 1.000 κύκλοι φόρτισης αντιστοιχούν σε 500.000 km για ένα αυτοκίνητο με αυτονομία της τάξης των 500-600 km. Σύμφωνα με τους Γερμανούς, οι στόχοι που θέτουν σήμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες περιλαμβάνουν περίπου 700 κύκλους φόρτισης, με μέγιστη απώλεια χωρητικότητας το 20%.

Σε επίσημη δήλωση σχετικά με τις δοκιμές, η PowerCo ισχυρίστηκε ότι οι νέες κυψέλες ήταν επίσης σε θέση να πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις γρήγορης φόρτισης, ασφάλειας και αυτοεκφόρτισης. «Αυτά είναι πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της PowerCo, Frank Blome. «Το τελικό αποτέλεσμα αυτής της εξέλιξης θα μπορούσε να είναι μια μπαταρία που επιτρέπει μεγάλες αποστάσεις, μπορεί να φορτιστεί εξαιρετικά γρήγορα και πρακτικά δεν “γερνάει”».

Τα αποτέλεσματα των δοκιμών της μπαταρίας στερεάς κατάστασης του VW Group έδειξαν απώλεια χωρητικότητας μόλις 5% μετά από μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα

VW Group Solid State Batteries

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης αντικαθιστούν τον υγρό ηλεκτρολύτη και τον διαχωριστή των μπαταριών ιόντων λιθίου με έναν στερεό διαχωριστή, ο οποίος είναι in-house δημιούργημα της εταιρείας με έδρα το San Jose.

H πρώτη παρτίδα κυψελών στερεάς κατάστασης 24 στρώσεων παραδόθηκε στο VW Group για δοκιμές τον Δεκέμβριο του 2022. Έκτοτε, έχει αναπτύξει ακόμα πιο προηγμένες κυψέλες, αν και ακόμη δεν έχουν αποκαλυφθεί ακριβείς λεπτομέρειες ή προδιαγραφές.

Ήδη αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να εργάζονται πάνω στο πρότζεκτ που ονομάζεται μπαταρίες στερεάς κατάστασης. Η Toyota έχει ήδη συνάψει συνεργασία με την Idemitsu, με στόχο να τοποθετήσει τις εν λόγω μπαταρίες της στα αυτοκίνητα της από το 2027.

VW Group Solid State Batteries

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Συνεργασία Toyota-Idemitsu για μπαταρίες με αυτονομία άνω των 1.000 km

Παράλληλα, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Nio επιβεβαίωσε ότι θα διαθέσει μια μπαταρία ημι-στερεάς κατάστασης 150 kWh για διάφορα μοντέλα το 2024.

Κάπως έτσι, το VW Group μπαίνει δυναμικά στο κόλπο της ανάπτυξης μπαταριών στέρεας κατάστασης, έχοντας επενδύσει σε 14 χρόνια περίπου 280 εκατομμύρια ευρώ.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube