Η Peugeot επαναπροσδιορίζει την πολιτική της σε σχέση με την πετρελαιοκίνηση
Παράλληλα δεν σταματά να επενδύει σε plug-in υβριδικά
Η Peugeot ανακοίνωσε πως θα επαναπροσδιορίσει την πολιτική της σε ότι αφορά στους κινητήρες ντίζελ, την ώρα που επενδύει και στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης.
Η Peugeot έχει ήδη παρουσιάσει εκδόσεις plug-in hybrid των 3008, 508 και 508 SW – και έπονται περισσότερα τέτοια μοντέλα. Για τα μικρά μοντέλα των κατηγοριών Α και Β (μίνι πόλης και σουπερμίνι) η γαλλική εταιρεία θα προσφέρει ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα με μπαταρία, μαζί με τα κλασικά βενζινοκίνητα.
Η Peugeot προβλέπει δεκαπλασιασμό των πωλήσεων PHEV (επαναφορτιζόμενων υβριδικών), που θα φτάσουν περίπου στα 10 εκατομμύρια μονάδες το 2025, με αγορές όπως η κινεζική να πρωταγωνιστούν σε αυτό.
Σε ό,τι αφορά στην πετρελαιοκίνηση, ο διευθυντής προϊόντος του Groupe PSA, Laurent Blanchet, δήλωσε στο «αδελφό» μας Autocar, στο Σαλόνι του Παρισιού, ότι πρέπει να δούμε πως η αγορά στο μέλλον θα αντιμετωπίσει το ντίζελ.
Παρόλα αυτά η PSA λανσάρισε πρόσφατα έναν καινούργιο 1.5 ντίζελ που πληροί τις αυστηρότερες προδιαγραφές καυσαερίων για τα επόμενα χρόνια, κάτι που της δίνει συγκριτικό πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Σε άλλη, ξεχωριστή συνέντευξη, ο CEO της Peugeot, Jean-Phillipe Imparato, τόνισε πως η εντατική εξέλιξη και οι σημαντικές επενδύσεις που έκανε μπορεί να μην αποδώσουν όσον αφορά στο μελλοντικό μερίδιο αγοράς των πετρελαιοκίνητων μοντέλων.
Το ποσοστό των ντίζελ στην ευρωπαϊκή αγορά έπεσε από το περίπου 50% στις αρχές του 2017, κοντά στο 36%. Ο αντίκτυπος από το λεγόμενο σκάνδαλο Dieselgate του ομίλου VW αναφέρεται ως ένας από τους λόγους της στροφής των αγοραστών, μαζί με τις απειλές για αυξημένη φορολογία και τις ανησυχίες για τη ρύπανση με μικροσωματίδια.
Ο Blanchet (φωτ. επάνω) προσθέτει: «Θα δούμε που θα κινηθεί το μερίδιο των ντίζελ στην αγορά και αναλόγως θα αποφασίσουμε. Όπως ξέρετε, λανσάραμε έναν καινούργιο κινητήρα ντίζελ 1,5 λίτρων, που θα μας εξυπηρετήσει. Το θέμα δεν είναι τα προϊόντα μας, αφού ξέρουμε ότι έχουμε πολύ καλούς πετρελαιοκινητήρες, και ξέρουμε επίσης ότι τα ντίζελ είναι πολύ ανταγωνιστικά όσον αφορά στις εκπομπές CO2».
Η Peugeot επικεντρώνεται τώρα στον εξηλεκτρισμό, λέει ο Blanchet. To Groupe PSA σχεδιάζει να προσφέρει από του χρόνου μια επαναφορτιζόμενη υβριδική ή πλήρως ηλεκτρική έκδοση κάθε μοντέλου των Citroen, DS, Peugeot και Opel/Vauxhall.
[Πηγή: Autocar]