BMW: 'Ηρθε το τέλος για το 4τούρμπινο 6κύλινδρο μοτέρ ντίζελ;

BMW: 'Ηρθε το τέλος για το 4τούρμπινο 6κύλινδρο μοτέρ ντίζελ;

Το 6κύλινδρο μοτέρ ντίζελ με τα τέσσερα τούρμπο της BMW μπορεί να μπει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας, αφήνοντας το αντίστοιχο διτούρμπινο ντίζελ τον μοναδικό κινητήρας high-end για αυτό το είδος καυσίμου στην BMW από το 2020.

Οι πληροφορίες δεν έχουν επιβεβαιωθεί ακόμη από την BMW, αλλά οι συνάδελφοί μας στο Bimmerpost φαίνονται σίγουροι. Ο Γερμανός κατασκευαστής θα πρέπει λοιπόν να σταματήσει την παραγωγή του διάσημου πετρελαιοκινητήρα του που αποδίδει 400 άλογα και σχεδόν 800 Nm και φορούν αποκλειστικά τα μοντέλα M50d των 5/7 Series, X5, X6 και X7.

Πρέπει στο σημείο αυτό να πούμε ότι η BMW χρειάζεται, όπως και όλοι οι άλλοι κατασκευαστές, να εκπληρώσει νέες υποχρεώσεις όσον αφορά το CO2 από το 2020. Και αυτός ο κινητήρας, ο οποίος, ας θυμηθούμε, είναι ειδικά για την Ευρώπη (σε αντίθεση με τον βενζινοκινητήρα V8 που πωλείται παγκοσμίως), αντιπροσωπεύει μια ελκυστική προσφορά για όσους θέλουν έναν ισχυρό κινητήρα και μικρότερη κατανάλωση από έναν 8κύλινδρο βενζινοκινητήρα.

BMW M50d

Η ιδιαιτερότητα της μοναδικής ευρωπαϊκής διανομής του είναι σαφώς κάτι που περιπλέκει την παραγωγή. Επομένως, η BMW θα πρέπει να αφήσει τον πετρελαιοκίνητο bi-turbo ως τον μοναδικό «σημαιοφόρο» αυτού του καυσίμου στα μοντέλα υψηλών προδιαγραφών. Βέβαια, δεν πρέπει να αποκλειστεί μια υβριδική παραλλαγή του τελευταίου με 400 άλογα, αντικαθιστώντας έτσι τον M50d.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube