BMW: Αποχαιρετά τον quad-turbo εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων
Σταματά η παραγωγή του μοναδικού τετραπλά υπερτροφοδοτούμενου diesel κινητήρα στον κόσμο της BMW.
Η BMW αποχαιρετά τον εξακύλινδρο σε σειρά quad-turbo πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων (B57S) ο οποίος θα σταματήσει να διατίθεται από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Ο λόγος για την κατάργηση του μοναδικού τετραπλά υπερτροφοδοτούμενου diesel κινητήρα στον κόσμο είναι προφανώς η τεράστια επένδυση που θα απαιτούνταν για συμόρφωσή του με τους ολοένα και αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων.
Ο κινητήρας έκανε πρεμιέρα το 2017 στη ναυαρχίδα BMW 7 Series, ενώ στην πορεία φορέθηκε από τις 5 Series, 6 Series, 8 Series, X5, X6 και Χ7. Εκτός από τις εξαιρετικές επιδόσεις που χάριζε στα μοντέλα της βαυαρικής φίρμας και τα εντυπωσιακά τεχνικά χαρακτηριστικά απόδοσης (ισχύς και ροπή), ο B57S φημιζόταν και για την αποδοτικότητά του με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση και τεράστια αυτονομία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: BMW X7 M50d
Με αφορμή τον παροπλισμό του μοτέρ, η BMW παρουσίασε τις ειδικές εκδόσεις Final Edition των X5 M50d και X7 M50d που θα διατεθούν σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης. Ο πλούσιος εξοπλισμός θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων φώτα τεχνολογίας Laserlight, επενδύσεις Crafter Clarity στο εσωτερικό, την επιγραφή Final Edition στα μεταλλικά πατήματα των μαρσπιέ, comfort seats, gesture control και πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης.
Στην τελική του έκδοση το μοτέρ αποδίδει 400 PS και 760 Nm, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,2" και τελική ταχύητα 250 km/h στην X5 M50d. Αντίστοιχα, η μεγαλύτερη και βαρύτερη X7 M50d χρειάζεται 5,4" για τα 0-100 km/h.
[Πηγή: BMWblog]