Audi: 800.000 πωλήσεις EV και Hybrid το 2025

Audi: 800.000 πωλήσεις EV και Hybrid το 2025

Η Audi δήλωσε ότι σκοπεύει να πουλάει περίπου 800.000 ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα το 2025, δημιουργώντας λειτουργικό κέρδος ύψους ενός δισ. ευρώ.

Η Audi θα λανσάρει περισσότερα από 20 ηλεκτροκίνητα οχήματα μέχρι το 2025, χάρη στη δυνατότητα χρήσης της νέας σπονδυλωτής πλατφόρμας MEB της Volkswagen. Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, αυτά θα είναι από κοινού εξελιγμένα με την premium αδελφή της, την Porsche, ανέφερε σε δήλωσή της.

Η νέα δήλωση είναι λίγο πιο φιλόδοξη από τα 20 ηλεκτροκίνητα οχήματα που είχε προ μηνών ανακοινώσει το Inglostadt. Ο στόχος των 800.000 Audi θα είναι περίπου το ένα τρίτο των προβλεπόμενων παραδόσεων το 2025, υπερβαίνοντας το στόχο των άμεσων ανταγωνιστών της, της BMW και της Mercedes-Benz, από 15% έως 25%.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche και Audi: Μείωση κόστους με κοινή πλατφόρμα EV

Η Audi αρνήθηκε να δώσει λεπτομέρειες σχετικά με το πλήθος των ηλεκτρικών και των υβριδικών μοντέλων που εκτιμά ότι θα πουλήσει μέχρι το 2025. Πέρυσι, πούλησε περίπου 16.000 υβριδικά αυτοκίνητα και μέχρι σήμερα εξακολουθεί να μην διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην γκάμα της. Η Audi, η οποία παρέδωσε 1,88 εκατ. αυτοκίνητα παγκοσμίως πέρυσι, διαθέτει αυτή τη στιγμή στην γκάμα της τρία επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Audi e-tron: 400 km αυτονομία για το 100% ηλεκτρικό SUV

Τον Αύγουστο, η Audi θα λανσάρει το e-tron, ένα SUV και το πρώτο 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητό της. Η ζήτηση για μεγάλα SUV βοήθησε την Audi να καταστεί η πιο κερδοφόρα εταιρεία του VW Group. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπό, δήλωσε ότι και με τα προσεχή μοντέλα, θα διατηρήσει το περιθώριο κέρδους του 8-10%.

Νέα επιχειρηματικά μοντέλα
Ο premium Γερμανός κατασκευαστής επιδιώκει να ενισχύσει τα κέρδη εκτός της παραδοσιακής δραστηριότητάς του, που είναι η παραγωγή και η πώληση πολυτελών αυτοκινήτων. Ο νέος προσανατολισμός του είναι να βρεθεί απέναντι στους γίγαντες του λογισμικού της Silicon Valley, οι οποίοι επιθυμούν να αποκομίσουν χρήσιμα δεδομένα για τα αυτοκίνητα.

Η νέα στρατηγική περιλαμβάνει την αξιοποίηση του χρόνου που περνούν οι άνθρωποι στα αυτοκίνητά τους και τα δεδομένα που παράγουν για να προσφέρουν υπηρεσίες, όπως αυτοματοποιημένη στάθμευση και αγορές in-car. Αυτό θα ισοδυναμούσε με σχεδόν το ένα πέμπτο των κερδών του προηγούμενου έτους.

«Επιταχύνουμε την παγκόσμια ανάπτυξη νέων, επικερδών επιχειρηματικών μοντέλων, σε τομείς που πιστεύουμε ότι θα είναι σημαντικοί για τη βιομηχανία μας στο μέλλον», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Alexander Seitz. «Αυτό θα επιτρέψει στην Audi να προστατεύσει το υψηλό περιθώριο, παρά τις σημαντικές επενδύσεις». 

Η Audi δήλωσε ότι εγκαθιστά ένα κεντρικό τμήμα διαχείρισης προϊόντων που θα αναφέρεται απευθείας στο διευθύνοντα σύμβουλο για να κατευθύνει το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη λειτουργία των ψηφιακών προϊόντων.

Για να χρηματοδοτήσει το επιθετικό λανσάρισμα των ηλεκτρικών μοντέλων της μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, η Audi παρέτεινε κατά τρία χρόνια -μέχρι το 2025- ένα επενδυτικό πρόγραμμα αξίας περίπου 40 δισ. ευρώ. Για να διατηρήσει δε τα κέρδη και να απελευθερώσει κεφάλαια για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (με μπαταρίες), το Ingolstadt επιδιώκει να επιταχύνει την εξοικονόμηση κόστους πέρα από τον στόχο των δέκα δισ. ευρώ που ανακοινώθηκε πέρυσι, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλός της, Rupert Stadler, σε δημοσιογράφους σε τηλεδιάσκεψη.

«Θέλουμε λίγο παραπάνω», δήλωσε ο Stadler, αναφερόμενος στο στόχο της αποτελεσματικότητας. «Στην ηλεκτρική κινητικότητα, θέλουμε να γίνουμε ο πρώτος μεταξύ των κορυφαίων κατασκευαστών».

Τέρμα τα 3πορτα
Για να μειωθεί το κόστος, η Audi σταματά την παραγωγή ορισμένων μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των 3θυρων Α1 και Α3, προκειμένου να περιορίσει το πλήθος των εξαρτημάτων και το κόστος διαχείρισης.

Εδώ να σημειώσουμε ότι η μεγάλη πρεμούρα της Audi και η πιεστική πορεία προς τον εξηλεκτρισμό έχει να κάνει κυρίως με την υστεροφημία της. Η εικόνα της έχει πληγεί σημαντικά, καθώς εγχώριες και ξένες ρυθμιστικές Αρχές διερευνούν το ρόλο που έπαιξε το μηχανολογικό δυναμικό της στο σχεδιασμό του λογισμικού διαχείρισης των κινητήρων ντίζελ για να εξαπατήσουν τις σύγχρονες μετρήσεις εκπομπών.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Audi σταματά τις παραδόσεις A6 και Α7 λόγω «ανωμαλιών» στο λογισμικό τους

Χθες Τρίτη, το υπουργείο Μεταφορών της Γερμανίας δήλωσε ότι η Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) - Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών- ερευνά άλλα 60.000 Audi με κινητήρα ντίζελ, με την υποψία παράνομου λογισμικού χειραγώγησης που θα μπορούσε να βοηθήσει την εταιρεία στην εξαπάτηση των μετρήσεων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ VW Group: Τρεις φορές μεγαλύτερη επένδυση σε βενζίνη και ντίζελ απ’ ό,τι στα ηλεκτρικά

Από την άλλη όμως συμβαίνει το εξής παράδοξο. Το VW Group γενικότερα επενδύει τρεις φορές περισσότερο στο ντίζελ και στη βενζίνη από ό,τι στον εξηλεκτρισμό της γκάμας του! Και μας γεννάται η απορία, αν οι δηλώσεις περί τα ηλεκτρικά έχουν πιο επικοινωνιακό και αποπροσανατολιστικό στόχο από ουσιαστικό.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube