Αστρονομικό ποσό για την απόκτηση της μοναδικής Bugatti Chiron Profilee

Αστρονομικό ποσό για την απόκτηση της μοναδικής Bugatti Chiron Profilee

O τίτλος του ακριβότερου νέου αυτοκινήτου που πωλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία, ανήκει από χθες στην μοναδική Bugatti Chiron Profilee. Ο αγοραστής της «ελάφρωσε» τον τραπεζικό του λογαριασμό κατά $10,8 εκατ.

Η Chiron είναι ένα άκρως επιτυχημένο «πρότζεκτ» για την Bugatti. Η γαλλική φίρμα έχει πουλήσει και τις 500 μονάδες που κατασκεύασε (μαζί με τις όποιες παραλλαγές σε εκδόσεις) και τώρα με την μοναδική «Profilee» τίναξε τη μπάνκα στον αέρα.

Σε δημοπρασία που έλαβε χώρα στη Γαλλία από την οίκο RM Sotheby’s, η Bugatti Chiron Profilee πωλήθηκε για 9.792.500 ευρώ ή 10.761.223 δολάρια σύμφωνα με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες, που σημαίνει ότι με τον ΦΠΑ η τιμή ξεπερνά κατά πολύ τα 12 εκατομμύρια ευρώ ή πάνω από 13 εκατομμύρια δολάρια.

bugatti

Ο CEO της Bugatti-Rimac, Mate Rimac, δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του γι αυτήν την επιτυχία τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι η Profilee κατέχει πλέον το παγκόσμιο ρεκόρ για το πιο ακριβό νέο αυτοκίνητο που πωλείται σε δημοπρασία, γεγονός που μαρτυρά εμπράκτως την εκτίμηση αλλά και την εμπιστοσύνη που τρέφουν οι αγοραστές της φίρμας για τα όλα τα μοντέλα που φέρουν το σήμα της Bugatti.

H Bugatti Chiron Profilee γεφυρώνει ουσιαστικά το κενό μεταξύ της «απλής» Chiron και της Chiron Pur Sport. Δεν διαθέτει τη μεγάλη πίσω αεροτομή της Pur Sport, αλλά μια πιο διακριτική, ενώ ο μπροστινός της προφυλακτήρας φέρει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα από της Chiron. Υπάρχουν επίσης βελτιώσεις στον τομέα της ανάρτησης, νέες ρυθμίσεις στα κάμπερ και εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτινων τμημάτων.

bugatti

Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο στο αποκλειστικό χρώμα Argent Atlantique που συνδυάζεται με carbon λεπτομέρειες σε απόχρωση Bleu Royal Carbon στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι μπλε/γκρι δερμάτινες επενδύσεις.

Για την κίνηση της Profilee φροντίζει φυσικά ο 8λιτρος W16 quad-turbo κινητήρας, ο οποίος αποδίδει 1.500 ίππους με 1.600 Nm ροπής. Η Profilee χρειάζεται μόλις 2,3’’ για τα πρώτα «100» από στάση και 5,5’’ για το 0-200 km/h. Η δε τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 380 km/h. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube