Απεβίωσε στα 87 ο Burkard Bovensiepen, ιδρυτής της Alpina

Απεβίωσε στα 87 ο Burkard Bovensiepen, ιδρυτής της Alpina

Ο Burkard Bovensiepen ασχολήθηκε με τις BMW από το 1962 και τρία χρόνια αργότερα ίδρυσε την Alpina. Απεβίωσε μετά από πολύμηνη ασθένεια στα 87 του χρόνια.

Burkard Bovensiepen Alpina

Η κοινότητα της BMW θρηνεί για την απώλεια του Burkard Bovensiepen, της θρυλικής προσωπικότητας που ίδρυσε την Alpina το 1965. Απεβίωσε μετά από πολύμηνη ασθένεια.

Το πρώτο του δημιούργημα ήταν το μακρινό 1962, όταν βελτίωσε ένα διπλό καρμπυρατέρ Weber για την καινούργια τότε 1500. Κέρδισε αμέσως την εκτίμηση των ιθυνόντων, οπότε η γερμανική μάρκα αποφάσισε να διατηρεί την πλήρη εργοστασιακή εγγύηση των μοντέλων της που τροποποιήθηκαν από την Alpina.

Παρ' όλο που η Alpina ξεκίνησε στην ουσία ως βελτιωτικός οίκος, το Γερμανικό Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών την αναγνώρισε ως ανεξάρτητη αυτοκινητοβιομηχανία το 1983. Τα αυτοκίνητά της έχουν έκτοτε δικό τους VIN αντί να επαφίονται σε αυτό της BMW.

Burkard Bovensiepen Alpina

Παρά την τεράστια επιτυχία στην αναβάθμιση αγωνιστικών αυτοκινήτων τουρισμού κατά τις δεκαετίες του 1960 και του 1970, ο Bovensiepen σταδιακά απεκδύθηκε τη βελτίωση των επιδόσεων. Αυτό ήταν μια πολύ έξυπνη κίνηση, γιατί θα έφερνε τα προϊόντα του σε ευθεία αντιπαράθεση με τα μοντέλα του M Division.

Αντίθετα, επιδίωξε να ενισχύει την πολυτέλεια και την άνεση, δημιουργώντας κάτι σπάνιο και σαγηνευτικό. Από το 1988, αποφάσισε να αποσυρθεί τελείως από τους αγώνες και να επικεντρωθεί αποκλειστικά στα μοντέλα της BMW. Το 2022, εξαγοράστηκε πλήρως από τη γερμανική εταιρεία.

Burkard Bovensiepen Alpina

Τι μέλλει γενέσθαι από εδώ και πέρα; Υψηλόβαθμα στελέχη και των δύο εταιρειών έχουν συμφωνήσει ώστε η Alpina να γίνει ακόμα πιο ακριβή κι πολυτελής, γεφυρώνοντας το κενό που υπάρχει εντός του ομίλου μεταξύ BMW και Rolls-Royce.

Αυτό ενδέχεται να πλήξει τα φθηνότερα μοντέλα της, όπως η B3 κι η D3 που βασίζονται στη Σειρά 3. Όπως άλλωστε δήλωσε πρόσφατα ο Christian Tschurtschenthaler, Αντιπρόεδρος της BMW, «τι νόημα έχει κάποιος να ξοδεύει €250.000 ή €300.000 ευρώ για μια Alpina και μετά να δει μια B3 να σταματά δίπλα του στο φανάρι»;

Burkard Bovensiepen Alpina

Αναμένουμε ότι η έκδοση B7 θα επιστρέψει το 2026, μαζί με την ανανεωμένη Σειρά 7. Σε μια σφυγμομέτρηση που είχε πραγματοποιήσει το 2021 ο ανεξάρτητος Γερμανός κατασκευαστής, οι αγοραστές της Alpina δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την ηλεκτροκίνηση. Αυτό όμως δεν πρέπει να αποκλείει την πιθανότητα να δούμε EV Alpina πριν το τέλος της δεκαετίας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube