To 5κύλινδρο Audi R8 που δεν είδαμε ποτέ!
H Audi ήταν έτοιμη να βάλει στην παραγωγή ένα R8 με 5κύλινδρο τούρμπο μοτέρ και χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά δυστυχώς η συνταγή δεν πήρε ποτέ το πράσινο φως.
Όταν το Audi R8 πέρασε στη δεύτερη γενιά του και αποχαιρέτησε τον ατμοσφαιρικό V8, είχε κυκλοφορήσει μια φήμη που ήθελε τους Γερμανούς να ετοιμάζουν μια λιγότερο ισχυρή έκδοσή του με μικρότερο κινητήρα.
Τα ρεπορτάζ ανέφεραν ότι η Audi είχε σκοπό να τοποθετήσει στη βάση της γκάμας του σούπερκαρ της τον διτούρμπινο V6 κινητήρα που συναντάμε στα RS4 και RS5. Ωστόσο, σήμερα αποκαλύφθηκε ότι αυτό δεν υπήρχε ποτέ ως σκέψη και πως η μάρκα σκόπευε να βάλει στην παραγωγή ένα R8 με τον 5κύλινδρο 2.5 TFSI από τα RS 3, TT RS και RS Q3.
Η είδηση ήρθε δια στόματος του Project Manager για τα συνθετικά καύσιμα της Porsche, Marcos Marques, όπου ανέφερε το γεγονός σε συνέντευξη του στο ψηφιακό περιοδικό The Intercooler.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το 5κύλινδρο R8 θα ήταν πισωκίνητο και θα ήταν διαθέσιμο με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο. Τόνισε επίσης ότι θα διέθετε περισσότερη ροπή όντας ταυτόχρονα «πιο καθαρό και σχεδόν το ίδιο γρήγορο» με το V10.
Δυστυχώς όμως, το 5κύλινδρο R8 δεν κατάφερε να πάρει το πράσινο φως από την Audi και να μπει στην παραγωγή.
«Είναι κρίμα γιατί το 5κύλινδρο τούρμπο μοτέρ έχει δύναμη, ακούγεται διαφορετικά και ταίριαζε στο R8 κάνοντας το πιο ελαφρύ και ευέλικτο. Όμως, κάποιοι στην Audi Sport πίστευαν ότι δεν θα ήταν ένα καθαρόαιμο R8 και το μοντέλο τελικά δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή» εξήγησε ο Marques.