Θες υψηλή τελική; Αυτό το Mazda RX-7 είναι για σένα. Παμ!
Mazda RX-7 δεύτερης γενιάς φοράει V8 μοτέρ και με προσεγμένη αεροδυναμική, ανυπομονεί για τελικές!
Αγαπάμε όλα τα Mazda RX-7 αλλά η αλήθεια είναι πως η δεύτερη γενιά δεν απολαμβάνει της αποδοχής που έχει το τελευταίο FD. Αυτό δεν πτόησε έναν Αμερικανό από το να χτίσει το αυτοκίνητο των ονείρων του, με σαφή προσανατολισμό στην ανώτερη δυνατή τελική ταχύτητα.
Φόρεσε στο Mazda RX-7 ένα V8 μοτέρ από Camaro LS1, με απόδοση περίξ των 400 ίππων. Κυρίως όμως, παρενέβη στην αεροδυναμική του ιαπωνικού μοντέλου, με custom body-kit και καλυμμένους τροχούς.
Θα σκεφτόσουν ποτέ ότι ένα Mazda RX-7 μπορεί να στηθεί για μέγιστη τελική ταχύτητα; Ούτε εμείς!
Όπως το πλησιάζεις από μπροστά, το μάτι σου παρατηρεί τον μπροστινό προφυλακτήρα, ο οποίος προέρχεται από τη Lamborghini Murciélago. Αλλά εκεί που καταλαβαίνεις ότι τα πράγματα είναι σοβαρά, είναι όταν αντικρίζεις τους καλυμμένους τροχούς.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Napier Samson, το πρώτο αυτοκίνητο που ξεπέρασε τα 100 mph στις ΗΠΑ
Ποιο το όφελος, θα αναρωτηθεί κάποιος; Σκεφτείτε πόση διαφορά κάνει η αεροδυναμική των ζαντών, ώστε τα ηλεκτρικά που υποφέρουν στον αυτοκινητόδρομο, έχουν ειδικά μελετημένα καπάκια για βέλτιστη αυτονομία.
Όταν η Tesla ανακοινώνει την -κατά WLTP εμβέλεια- του Model S Plaid των 1.020 ίππων, δίνει 600 km στην έκδοση με τις ζάντες 21 ιντσών και 695 km σε αυτήν με τις 19άρες, που φορούν αεροδυναμικά τάσια.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ένα «άστρωτο» Mazda RX-7 του ’92 πωλείται για €159.000
Ναι, τόσο μεγάλη είναι η διαφορά, αν και τα 95 επιπλέον km δεν οφείλονται μόνο στις ζάντες, αλλά και στην τριβή των φαρδύτερων και πιο σπορτίφ ελαστικών.
Ορθώς λοιπόν ο κάτοχος του Mazda RX-7 έχει καλύψει τους τροχούς στο καμάρι του. Έχει μάλιστα -λέει- κάνει μια πατέντα ώστε τα καλύμματα να στρίβουν μαζί με τους μπροστινούς τροχούς και να μην περιορίζουν τον κύκλο στροφής.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα Bugatti V16 θα έχει κοντέρ που τερματίζει στα 550!
Καλυμμένα είναι και τα μπροστινά φανάρια, καταλαβαίνετε ότι τα ανοιγόμενα φανάρια του μοντέλου δεύτερης γενιάς θα ήταν ό,τι χειρότερο στο κυνήγι της μέγιστης τελικής.
Παρόλες τις μετατροπές, ο κάτοχος δεν έχει πραγματοποιήσει κάποιο τελίκιασμα στο Mazda RX-7 FC του 1987. Ανυπομονεί να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στη φημισμένη διοργάνωση Texas Mile. Το ίδιο κι εμείς.