Μερακλής φτιάχνει κλασική Lancia με βάση το Mazda MX-5
Αμερικανός αναβιώνει κλασική Lancia, χρησιμοποιώντας ανταλλακτικά από οκτώ συνολικά οχήματα πάνω σε ένα Mazda MX-5
Ένας λάτρης της Lancia στις ΗΠΑ επιθυμούσε διακαώς να αποκτήσει μια Lancia Scorpion. Πρόκειται για μια τροποποιημένη έκδοση της Lancia Beta Montecarlo Spider που πωλήθηκε στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού το 1976 και το 1977. Όταν απογοητεύτηκε από την αναζήτηση, μετέτρεψε ένα Mazda MX-5 RF στο αγαπημένο του μοντέλο.
Παρόλο που υπάρχει MX-5 με ιταλική ψυχή, το Fiat 124 Spider, ο ιταλόφιλος επέλεξε το πραγματικό Miata αντί για το "Fiata" για την αναβίωση της Scorpion.
Παίρνουμε ένα Mazda MX-5, βάζουμε στοιχεία από Lotus, Civic, Corvette, Porsche, Pontiac, ακόμα και μοτοσικλέτα. Στο τέλος το βαφτίζουμε Lancia
Την εκκεντρική προσέγγιση ανέλαβε το McHugh's Automotive Group στη Φλόριντα. Κάτω από το κάλυμμα κινητήρα σε στιλ V8 βρίσκεται ο γνωστός 4κύλινδρος των 2,0 lt, αλλά δεν είναι όλα Mazda στο restomod. Έχουν χρησιμοποιηθεί ανταλλακτικά από οκτώ συνολικά οχήματα.
Το πίσω μέρος είναι από Lotus Elise κι ο πιο κοντός πίσω προφυλακτήρας συνεπάγεται ότι το μήκος της "Lancia" είναι λίγο μικρότερο από ενός εργοστασιακού MX-5. Η εξάτμιση με τις τρεις απολήξεις που βγαίνει στη μέση προέρχεται από το Honda Civic Type R .
Στο μπροστινό μέρος, τα φωτιστικά σώματα ανήκουν στην Porsche Macan, αλλά τροποποιήθηκαν για να δημιουργήσουν μια κάστομ εμφάνιση. Η αλλαγμένη μπροστινή μάσκα περιλαμβάνει το περήφανο σήμα της Lancia, ενώ μεγάλοι στρογγυλοί προβολείς από μοτοσικλέτα τοποθετήθηκαν χαμηλά ως φόρος τιμής στη Lancia 037.
Η εισαγωγή αέρα στο καπό προοριζόταν για την Pontiac GTO, ενώ σχεδιαστικά στοιχεία από διάφορες γενιές Corvette υπάρχουν σε όλο το αυτοκίνητο. Συνολικά χρειάστηκαν 3.100 ώρες για να ολοκληρωθεί το ιδιαίτερο restomod.
Η τεράστια ποσότητα των λογότυπων της Lancia κι η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι αξιοσημείωτες. Ακόμα και το μπροστινό παρμπρίζ δεν έχει πλέον σήμανση Mazda αλλά της ιταλικής φίρμας.
Γύρω από τον επιλογέα ταχυτήτων υπάρχει ένα φωτιζόμενο ψευτο-χτένι που θυμίζει παλιές Ferrari.
Το κλειδί και το μπρελόκ βροντοφωνάζουν Lancia, όπως άλλωστε και το σήμα στο τιμόνι ή το κλασικό αναλογικό ρολόι στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας.
Οι λάτρεις του Mazda MX-5 θα θεωρήσουν υπερβολικές τις αλλαγές. Όσοι αγαπούν τις κλασικές Lancia, επίσης δεν θα αναπαυτούν από τη συγκεκριμένη αναβίωση της Scorpion, η οποία μάλιστα κόστισε ένα τσουβάλι δολάρια. Στο τέλος της ημέρας όμως, ο ιδιοκτήτης δηλώνει ικανοποιημένος κι αυτό είναι που μετράει.