Mazda MX-5, hot rod με 6λιτρο κινητήρα V8

Mazda MX-5, hot rod με 6λιτρο κινητήρα V8

Αργό το Mazda MX-5; Χμ, όχι αν του φορέσεις έναν V8 με 450 ίππους.

Το Mazda MX-5 Miata είναι ένα απίστευτο αυτοκίνητο. Το πιο καλοπουλημένο ρόουντστερ όλων των εποχών έχει εξυμνηθεί γιατί είναι απολαυστικό στην οδήγηση, με ανάλαφρη αίσθηση και προσφέρει εύκολες πλαγιολισθήσεις, ακόμα και στους σχετικά άπειρους οδηγούς.

Φορώντας ατμοσφαιρικά μοτέρ 1.6 και 1.8, η πρώτη γενιά του Mazda MX-5 αγαπήθηκε για πάρα πολλούς λόγους, αλλά όχι για τις απόλυτες επιδόσεις του. Έτσι, πολλοί στην πατρίδα μας κατέφευγαν στο τούρμπισμα του κινητήρα, ενώ στις ΗΠΑ προσπαθούσαν να χωρέσουν θηριώδη V8 σύνολα κάτω από το καπό του.

Πανεύκολο στην πλαγιολίσθηση, αλλά αργό στην ευθεία; Όχι πια!

Mazda MX-5

Ο κάτοχος του συγκεκριμένου Miata δεν πονοκεφάλιασε για το πώς θα σφηνώσει τον LS2 V8 των 6,0 lt στο ιαπωνικό μοντέλο. Ξήλωσε τον μπροστινό προφυλακτήρα, τη μετώπη και τους αναδιπλούμενους προβολείς και τοποθέτησε μια κατακόρυφη μάσκα. Χαρίζει εμφάνιση που παραπέμπει σε hot rod κατασκευή, ενώ κρύβει και το ψυγείο. Μόνο μην είναι ατζαμής όποιος πάει να παρκάρει μπροστά σας με όπισθεν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Porsche 984 ζύγιζε κάτω από 900 kg και θα τρόμαζε το MX-5

Κι αν το εργοστασιακό μοντέλο ήταν σχετικά αδύναμο, τούτο δω θα σπινάρει τους τροχούς του κατά βούληση. Με 450 ίππους κι άφθονη ροπή που ξεπερνά τα 500 Nm, το Miata θα πλαγιολισθαίνει ακόμα και με τις μεγαλύτερες από τις έξι σχέσεις του T56 σασμάν που φοράει πλέον. 

Mazda MX-5

Το διαφορικό έχει τελική σχέση μετάδοσης στο 3,73, ενώ το roll-bar αναλαμβάνει να σας προστατέψει σε περίπτωση ανατροπής, τη στιγμή που αυξάνει και την ακαμψία του αμαξώματος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι νέες ρετρό ζάντες της Bridgestone απογειώνουν το κλασικό Mazda MX-5

Δεν περιμένουμε βέβαια να ζυγίζει κάτω από 1.000 kg, όπως το εργοστασιακό μοντέλο, ένεκα του βαρύτερου κινητήρα, του hard-top και του roll-bar. Και πάλι όμως, με αναλογία kg ανά ίππο ελάχιστα πάνω από «2», αυτό το Mazda MX-5 σίγουρα είναι πολύ γρήγορο στην ευθεία κι έχει χάσει τον χαρακτήρα του εύκολου παιχνιδιού.

Mazda MX-5

Ο βαθμός δυσκολίας ανεβαίνει καθώς έχει αφαιρεθεί και το ABS. Για traction control κι ESP ούτε λόγος, αυτά προστέθηκαν στην τρίτη γενιά του μοντέλου. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda MX-5 ντύνεται Volkswagen Caddy [video]

Αν μας διαβάζετε από τις ΗΠΑ και θέλετε κάτι τόσο δραματικό στην εμφάνιση και στην οδήγηση, το θηριώδες Miata δημοπρατείται στο Cars & Bids. Η διαδικασία ολοκληρώνεται σε τρεις μέρες κι η υψηλότερη προσφορά την ώρα της συγγραφής του άρθρου είναι στα $5.300 (€4.800).

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube